Fandom

AngryBirds Wiki

You Asked For It

673strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij

You Asked For It (z ang. Sama się o to prosiłaś) jest ostatnim trzynastym odcinkiem drugiego sezonu "Angry Birds Stella" i dwudziestym szóstym ogółem.

Opis z YouTube (przetłumaczony)

Gale pokazuje, jak fajna jest dzięki zademonstrowaniu jej najbardziej cenionej własności. Dobrze powiedziane? To znaczy całkowita, szalejąca wściekłość, zalana mocą i granie totalnego lekceważenia dobrobytu innych. Tak, to coś więcej. Tak dalej być nie może.

Historia

Po wydarzeniach w poprzednim odcinku Stella w końcu przyjęła zaproszenie Gale mimo, że nie miała na to najmniejszej ochoty. Impreza w zamku Złej Księżniczki rozkręcała się na dobre, a świnie doskonale się bawiły. Szpaczka na chwilę odeszła, a Stella dołączyła do reszty paczki. Poppy, Dahlia, Willow i Luca bardzo się ucieszyli, widząc różową przyjaciółkę i byli zadowoleni, że Kakadu jednak zmieniła zdanie i przyszła do nich, a Luca przytulił się do Stelli.

Nagle zgasło światło, a na scenie pojawiła się Gale, a obok niej jedna ze Zwykłych Świń z misą owoców na głowie. Fioletowa Ptaszyna miała zamiar zaprezentować coś niezwykłego. Po chwili na sznurkach został opuszczony kosz ze złotym jajkiem. Stella patrząc na nie, miała złe przeczucia. Gdy Gale wzięła złote jajko, to Luca przestraszony schował się za Kakadu, która patrzyła na to wszystko. W tym samym momencie Szpaczka dotknęła złotym jajkiem misy z owocami i w jednej chwili zamieniła się w złoto, przez co stała się niezwykle ciężka. Po ponownym dotknięciu znowu była normalna, ale Ptasiej Królowej wcale się to nie spodobało, więc za sprawą złotego jajka znowu przemieniła się w złoto. I w tym momencie, Zwykła Świnia, nie mogąc dłużej utrzymać tego ciężaru, niechcący upuściła złote owoce na ziemię. Gale nie była zachwycona i warknęła groźnie na przerażonego prosiaka i następnie... PYK! Świnka w jednej chwili zmieniła się w złoty posąg! Zła Księżniczka strąciła złotego chrumkacza niżej, a pozostałe wieprzki były przerażone.

To było straszne! Rozgniewana Stella miała ochotę rzucić się na Gale i nagadać jej, ale Poppy ją powstrzymała przez ciągnęcie za ogon. Wtedy Willow pokazała, że pod stołem były jeszcze inne prosiaki zamienione w złoto i ten którego teraz wszyscy widzieli, nie był jedyny! Stella była przerażona, a Gale zakończyła swój pokaz i trzymając złote jajko, została wciągnięta koszykiem na górę i pożegnała się.

Występują

  • Stella
  • Gale
  • Poppy
  • Dahlia
  • Willow
  • Luca
  • Zwykłe Świnie
  • Przystojna Świnia
  • Świnia Malarz (krótko)
  • Stworzenia

Ciekawostki

  • Tu występują dwa Potwory

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki