Fandom

AngryBirds Wiki

Year of the Dragon

672strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze9 Share

Year of the Dragon
Year of the.png
Data wyjścia: 19 Styczeń, 2012
Poprzedni epizod: Wreck the Halls
Następny epizod: Cherry Blossom
Year of the Dragon - Dziesiąty rozdział w grze Angry Birds Seasons , wydany 19 stycznia, 2012. Został ogłoszony z okazjii "Nowego Roku Smoka" na YouTube. Jest drugim rozdziałem w grze, po Moon Festival, z którym związane są Chiny, ze względu na święto i motyw chiński. Rozdział zawiera jedno Złote Jajko i jeden poziom bonusowy, a mianowicie: "Wielką Platformę" dostępną po zdobyciu wszystkich gwiazdek w rozdziale. Debiutuje tu nowa postać: Mighty Dragon, który zastępuje na poziomach Mighty Eagle'a. Pojawiają się tu także dwa nowe przedmioty unikatowe: Sztabki Złota i Rakiety-Fajerwerki.

Historia

Aby świętować Chiński Nowy Rok, Król Świń postanowił wydać przedstwienie w teatrze dla lalek. Pierwsz scena przedstwiała Stado jako bande tchórzy, lecz w końcu Kukiełka-Matylda rzuciła coś co wyglądało jak Smok. Początkowo Król Szyn-Ku myślał, że to efekty specjalne. Ha! Wkrótce piszczał ze strachu jak dziecko. 

Poziomy

Rozdział zawiera 15 poziomów, które w przeciwieństwie do poprzedniego rozdziału, czyli: Wreck the Halls nie są w formie kalendarza. Trzeba je odblokowywać przechodząc je kolejno od pierwszego. Poziomy s dość wysokiego poziomu trudności. Możemy tu zdobyć także jeno Złote Jajko i jeden poiom bonusowy, czyli: "Wielką Platformę", którą można zdobyć po zdobyciu wszystkich gwiazdek w rozdziale.
YOTD loading.png

Ekran ładowania

Ciekawostki

  • To dziesiąty rozdział w grze Angry Birds Seasons.
  • To drugi rozdział w grze, z którym związane są Chiny. Pierwszym był: Moon Festival.
  • Zamiast Mighty Eagle'a możemy przywoływać Mighty Dragon'a za pomocą Red Koi Fish.
  • W tym rozdziale pojawiaja się nowe unikatowe przedmioty: Sztabki Złota i Rakiety-Fajerwerki.
  • Komiks "Year of the Dragon" został robiony na podstawie krótkiej animacjii zapowiadającej ten rozdział.
  • To czwarty rozdział, który ma komiks na swojej podstawie.
  • Animacja zapowiadająca została pokazana 20 stycznia, chociaż rozdział wyszedł 19 stycznia.
  • To pierwszy rozdział w grze Angry Birds Seasons, w którym nie widać Red'a w lewym dolnym rogu.
  • To trzeci rozdział, który ma dwie różne piosenki motywowe.

Więcej w Fandom

Losowa wiki