FANDOM

Wreck the Halls
Wreck the halls.png
Data wyjścia: 01 Grudzień, 2011
Poprzedni epizod: Ham'o'ween
Następny epizod: Year of the Dragon
Wreck the Halls - Dziewiąty rozdział w grze Angry Birds Seasons, wydany 01 grudnia, 2011 roku z okazji Świąt Bożego Narodzenia, które są jego tematem przewodnim. Rozdział jest podobny do popredniego rozdziału z tematem Świąt Bożego Narodzenia: Season's Greedings, ponieważ ma taką samą formę kalendarza i ma bardzo podobny motyw świąteczny. Zawiera dwa Złote Jajka i jeden poziom bonusowy, a mianowicie: "Wielki Piernik" dostępne po zdobyciu wszystkich gwiazdek w rozdziale.

Historia

Jay, Jake i Jim pomagali Red'owi i Bomb'owi przenieść prezenty świąteczne do gniazda. Nagle rozproszył je dźwięk kolęd i okazało się, że to Świnie odwróciły uwagę Ptaków, aby ukraść wszystkie prezenty! Red i Bomb ruszyli w pościg, aby odzyskać to co należało do nich.

Poziomy

Rozdział zawiera 25 poziomów, które są w formie kalendarza, czyli od razu są wszystkie dostępne i można przejść je nawet od końca. Oprócz tego można tu zdobyć dwa Złote Jajka i jeden poziom bonusowy: "Wielkie Ciastko", które można odblokować zdobywając wszystkie gwiazdki w rozdziale.

Ciekawostki

  • To dziewiąty rozdział w grze Angry Birds Seasons.
  • To drugi rozdział na temat Świą Bożego Narodzenia w grze.
  • Nazwa tego rodziału jest grą słów z piosenką świąteczną: "Deck the Halls".
  • Tak jak Season's Greedings rozdział zawiera poziomy w formie kalendarza.
  • Jedno Złote Jajko w rozdziale znajduje się wewnątrz lodowego bloku.
  • To rozdział, na którym obrazek końcowy przedstawia dobrą zabawę Ptaków i Świń

Więcej z Fandomu

Losowa wiki