Fandom

AngryBirds Wiki

WizPig

673strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze72 Udostępnij

Wiz-Pig
Wizpig Transparent.png
Informacje
Umiejętność: Magia
Płeć: Samiec
Debiut: Angry Birds Epic
 Wiz Pig  - Świnia pojawiająca się w Angry Birds Epic, która ukradła Ptakom wszystkie jajka i koronę Króla Świń.

Historia

WizPig był nadwornym czarodziejem Króla Świń. Kiedy władca rozkazał ukraść jajka, z całą armią ruszył na wypełnienie rozkazu. Razem z knurami, uwięzili Chucka i ukradli 5 jajek. Mimo iż nie brał udziału w walce na dwóch pierwszych zamkach, utrudniał on Ptakom dostanie się do niego przez wrota. Na pierwszym zamku dodatkowo wzmocnił Prince Porky'ego.

Odniósł poważne klęski na trzecim i czwartym zamku. Później walczył przed zamkiem Króla i w nim. Po odzyskaniu przez Ptaków ostatniego jajka, ukradł je i królewską koronę. Prince Porky wraz z Ptakami odzyskali skradzione rzeczy i ostatecznie pokonali WizPig'a, przemienionego wówczas w Demonic WizPig'a.

Umiejętności

PigAbilities1.png
Black Storm - Trwa dwie kolejki. Atakuje ptaki atakiem o sile N. Dodatkowo leczy się o 50% odniesionych obrażeń.

PigAbilities5.png
Power Up Shroom - Powiększa ataki wszystkim świniom o 100%. Trwa 3 kolejki.

PigAbilities6.png
Drain Life - Bierze całe 100% z leczonego życia.

PigAbilities1.png

PigAbilities5.png
Dark Energy - WizPig tworzy elektryczne tarcze nad wszystkimi świniami. Kiedy przeciwnik zaatakuje jakąś świnie z taką tarczą traci zdrowie wartośći N. Trwa dwie kolejki.

PigAbilities6.png

PigAbilities1.png
Black Storm - Trwa dwie kolejki. Atakuje ptaki atakiem o sile 256. Dodatkowo leczy się o 50% odniesionych obrażeń.

PigAbilities5.png
Dark Energy - WizPig tworzy elektryczne tarcze nad wszystkimi świniami. Kiedy przeciwnik zaatakuje jakąś świnie z taką tarczą traci zdrowie wartośći 128. Trwa 2 kolejki.

PigAbilities6.png

PigAbilities1.png

PigAbilities4.png
Weaken - Zmniejsza ataki wrogów o 75%. Trwa 2 kolejki.

PigAbilities6.png

PigAbilities1.png
Black Curse - Daje 40 obrażen dla każdego ptaka. Ptaki mają osłone zdrowotną, dzięki, któej ich atakujący będą regenerować sobie zdrowie.

PigAbilities5.png
Zombie Master - Daje dodatkowy ruch dla Rightiego i Leftiego. Moc ataków jest równa 200% jest możliwości.

PigAbilities6.png

PigAbilities1.png
Black Magic - Trwa 3 kolejki. Atakuje 540 w wzystkich wrogów.

PigAbilities5.png
Consume spirits - Zjada wszystkie Spirity. Każdy Spirit leczy go o 20% jego zdrowia.

PigAbilities6.png
Demonic - ,,Żaden ptak nie może mnie pokonać" No nie, ale tak na serio - nie pokonasz go za pomocą żadnego z ptaków.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki