Fandom

AngryBirds Wiki

Where's My Crown?

676stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze13 Udostępnij

Where's My Crown?
Where's My Crown.jpg
Numer odcinka 2
Scenariusz Niklas Lindgren i Ian Carney
Reżyseria Kim Helminen
Poprzedni Chuck Time
Następny Full Metal Chuck
Data premiery 24 marca 2013

Where's My Crown? (Gdzie jest Moja Korona?) - Drugi odcinek z serii Angry Birds Toons.

Opis na DVD

Gdy Król Świń gubi swoją koronę, przekonuje się, jak to jest być dla odmiany na samym dole drabiny.

Historia

Król Świń jadł śniadanie i nagle poczuł zapach jabłek na patyku. Okazało się, że to jakaś świnia je sprzedawała. Król wyrywa się szybko z zamku gubiąc swoją koronę, którą później świnia sprzątająca przypadkowo zgarnęła do śmieci. Chciał dostać jedno jabłko, lecz świnia się nie zgodziła. Potem Król Świń spojrzał w kałużę błota i zauważył, że nie ma na sobie korony. Szybko pobiegł do zamku, lecz świnie strażnicy nie chcieli go wpuścić, bo nie wiedzieli że to Król. Jednak Król Świń nie zamierzał się poddać i próbował wejść do zamku. Świnie wreszcie go pokonały, aż wpadł w kałużę i pobrudził Świnię Kaprala. Świnie wrzuciły go do śmieci i wywiozły. Gdy wyładowały cały ciężar korona, która była w śmieciach spadła na Króla. Następnie król wkurzył się na świnie i przywiązał je do wozu świni handlującej jabłkami na patyku.

Wystąpili

Ciekawostki

  • To jest pierwszy odcinek z udziałem Świń.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki