Fandom

AngryBirds Wiki

Trojan Egg

673strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Trojan Egg
Angry-Birds-Toons-Trojan-Egg.jpg
Numer odcinka 15
Scenariusz Ian Carney, JP Saari i Eric Guaglione
Reżyseria Eric Guaglione
Następny Double Take
Data premiery 23 Czerwca 2013
Trojan Egg (Jajo Trojańskie) - Piętnasty odcinek w serii Angry Birds Toons.

Opis na DVD

Król Świń szykuje atak na Jajka. Czy Ptaki zdołają zapobiec jego intrydze?

Historia

Pewnej nocy, Król Świń śpi. Nagle budzi go Kucharz i szeptem podaje mu nowy pomysł na kradzież jajek. Królowi podoba się plan i idzie za Kucharzem pozostawiając swoją koronę przy tronie. Kucharz wpycha Króla do Trojańskiego Jajka przez dziurę i zabudowuje ją deskami. Potem przynosi jajko do ptaków i ucieka, chichocząc. O świcie, Chuck i Red zauważyli jajko i zastanawiali się, skąd pochodzi. Nagle w szczelinie zobaczyli ogon Króla, potem nos, a następnie usłyszeli śmiech i zauważyli, że jajo podskakuje. Wtedy dowiedzieli się, że to podstęp świń i przynieśli jajko pod świńskie miasto jako prezent. Świnie wyprawiają z tej okazji imprezę i zaczynają gotować jajko, w którym jest Król. Kucharz jest przerażony, gdy to zauważa, lecz zaraz potem zamierza to wykorzystać. Biegnie do zamku, siada na tronie i zakłada koronę. Król nadal się gotuje, aż jajko wybucha i Król wylatuje w powietrze. Gdy Kucharz śmieje się złowieszczo, Król ląduje na nim, a korona trafia z głowy Kucharza na głowę prawdziwego Króla.

Wystąpili

Ciekawostki

  • Rysunek Reda, Chucka i serduszka przywiązany do Jajka Trojańskiego, to rysunek jednego z fanów Rovio. 
    417px-TROJAN EGG LETTER DRAWING.png

    Rysunek jednego z fanów Rovio, który został użyty w tym odcinku.

Więcej w Fandom

Losowa wiki