Fandom

AngryBirds Wiki

Treasure Hunt

672strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze7 Share

Treasure Hunt
Treasure hunt.png
Informacje
Data ukazania się: 19 października 2014
Napisany przez: Valerie Chappellet
Dyrekcja: Jari Vaara
Poprzedni: Bomb's Awake
Następny: Sweets of Doom

Treasure Hunt (Skarb) – pierwszy odcinek drugiego sezonu Angry Birds Toons.

Odcinek

Hambo wchodzi do biblioteki, gdzie czeka na niego Król Świń i świnia Kronikarz. Na stole obok nich leżała mapa świńskiego skarbu. Świnia Kronikarz objaśniała Hambowi gdzie trzeba iść, by tam dotrzeć. Potem Król Świń wziął mapę, podał ją Hambowi i Hambo ruszył w drogę z minionami. Najpierw doszli do miejsca z dziwną skałą. Hambo zawiązał dwie świnki sznurkiem na skale. Następnie kazał innej śwince sprawdzić czy jest bezpiecznie. Świnka podjęła się zadania i skoczyła na sznurku, ale skała się urwała i trzy świnki spadły. Reszta skały spadła i utworzyła most, po którym Hambo i reszta świnek mogli sobie przejść. Potem Hambo i świnki doszły do jaskini. Hambo wymachiwał sznurkiem i pociągnął na skalny róg. Za świnkami skała się otworzyła i zaczęła się toczyć ogromna kapusta. Świnki ją zauważyły i zaczęły uciekać. W końcu wepchnęły się w szczelinę, a Hambo wepchnął się potem. Z początku dwie świnki wyszły, ale zaraz przygniotła ja kapusta, która znowu leciała jaskinią. Potem przechodzili przez lawę, Hambo wiercił tunel w ziemi aż wyszli na śnieżną okolicę. Potem wyszli z lodówki w domu świnek. W końcu świnki doszły do celu – do miejsca ze skarbem. Hambo wszedł tam i zobaczył wielki znak „X”. Dwie świnki wzięły kilof i łyżkę do kopania. Później Hambo i świnki wróciły do zamku króla świń, gdzie czekało bardzo dużo minionów świnia Kronikarz i Król Świń. Król się zdziwił, a świnia kronikarz się ucieszyła. W końcu król świń się roześmiał, a świnie miniony zaczęły wiwatować na cześć Hamba, podnosząc go. A świnka podtrzymująca „skarb” upadła i „skarb” ją przygniótł.

Wystąpili

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki