Fandom

AngryBirds Wiki

To The Bitter End

673strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze122 Udostępnij

To The Bitter End (z ang. Do samego końca) - Jest to 13 i ostatni odcinek sezonu 1 Angry Birds Stella Toons.

Fabuła

Gale za wszelką cenę stara się zdobyć złote jajko. Próbuje się przedostać do wnętrza aktywnego wulkanu. Do niej i do świń przychodzą oburzone ptaki z gromady Stelli. W nieoczekiwanym zwrocie akcji, Gale wpada do wnętrza wulkanu, za nią Stella, a przejście się za nimi zawala. Reszta ptaków oraz świnie starają się razem uratować ptaszyny. Niespodziewanie, Stella i Gale nawiązują więź, która łączyła je zanim ta druga znalazła Koronę. Jednak Gale nadal pragnie złotego jajka. kiedy są już blisko jajka, lawa zaczyna się podnosić, a Gale musi wybrać, czy weźmie jajko, czy swoją przyjaciółkę. W końcu fioletowy ptak wybiera Stellę i razem starają się znaleźć wyjście. Reszta z zewnątrz zrobiła dla nich wyjście. Stelli udaje się uciec, jednak Gale wraca się po złote jajko. Nieoczekiwanie, Gale zostaje we wnętrzu wulkanu...

Wystąpili

  • Stella
  • Gale
  • Poppy
  • Dahlia
  • Willow
  • Luca
  • Zwykłe Świnie
  • Przystojna Świnia

Ciekawostki

  • To ostatni odcinek 1 sezonu.
  • Na końcu odcinka Gale została we wnętrzu wulkanu, lecz nie wiadomo co się z nią stało.

Więcej w Fandom

Losowa wiki