Fandom

AngryBirds Wiki

The Butterfly Effect

672strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Share

The Butterfly Effect
The Butterfly Effect Title.png
Poprzedni: Hiccups
Następny: Hambo
Data premiery: Styczeń 5, 2014
The Butterfly Effect (Efekt Motyla) - 43 odcinek z serii Angry Birds Toons.

Historia

Matyldzie jest gorąco, potem przylatuje do niej motyl i wachluje ją skrzydłami. Owad później odlatuje. Po niedługim czasie przychodzą świnie z przynętą motyla dla Matyldy i ptak daje się złapać w tą pułapkę. Po jakimś czasie sztucznemu motylowi odpadają skrzydła, główka, a na koniec ciało. Kura mdleje. Świnie się śmieją i kradną jajka. Nagle przylatuje prawdziwy motyl i wachluje ją znów żeby zobaczyła co się dzieje. Gdy się budzi, zauważa, jak świnie uciekają. Matylda podchodzi do świń, odkłada delikatnie jajka i brutalnie traktuje świnie. Na koniec Matylda wiesza ich na drzewie (w przebraniu motyla) i każe wachlować ją oraz motylka.

Historia szczegółowa

Pewnego gorącego i upalnego dnia Matylda pilnowała Jajek. Zmartwiona wachlowała je swoją chustką, ale sama także była zmęczona tym skwarem. W pewnym momencie jej uwagę przyciągnął motyl przelatujący nad nią. Jak przystało na wielką miłośniczkę natury, Matylda była zachwycona, widząc go. Owad wykonał piruet w powietrzu, a Matylda zrobiła to samo. Ale po chwili upał znowu dał się Kurze we znaki. Motylek postanowił jej pomóc i zaczął mocniej machać skrzydłami, wytwarzając wiatr. Matyldzie ulżyło, gdy poczuła przyjemny powiew wiatru w piórach. Była urzeczona. A gdy motyl odleciał, Kura pomachała mu chusteczką na pożegnanie i wróciła do pilnowania Jajek. Nagle w krzakach w pojawiły się świnie! Kapral Świń i jedna Zwykła Świnka stali na ramionach drugiej Zwykłej Świnki, na dodatek bardzo zmęczonej. Widząc, co się wcześniej wydarzyło, Świnia Kapral wpadła na genialny pomysł - zrobiła sztucznego motyla z liści i przyczepiła go do wędki. Gdy świnie podsunęły sztucznego motyla pod dziób Matyldy narzekającej na gorąc, ona go zauważyła i znowu była zachwycona. Ale po chwili zauważyła, że ten motyl jest jakiś... dziwny. Wtedy jedna Zwykła Świnka zaczęła poruszać wędką, co stymulowało tańczące ruchy motyla i Matylda poszła za nim także tanecznym krokiem, zostawiając Jajka. Po chwili znowu zrobiło się jej gorąco i Zwykła Świnka prędko poruszyła wędką i sztuczny motyl zaczął wachlować Białą Ptaszynę. Nagle owadowi odpadło jedno skrzydło! Matylda była zaskoczona i przejęta, i przykleiła motylkowi skrzydło z powrotem. Ale po chwili znowu odpadło, ku przerażeniu Kury, a następnie drugie skrzydło i główka owada! Matylda, widząc to, padła zemdlona na ziemię. Świnie były zachwycone, że ich plan się powiódł i wreszcie wzięły Jajka. Tymczasem prawdziwy motyl przyleciał i zauważył leżącą Matyldę. Świnie to zobaczyły, a jedna Zwykła Świnka, która wcześniej potknęła się o wędkę, wpadła na Kaprala, który poprosił o ciszę. Nagle zobaczył, że motyl zaczął wachlować Matyldę i że zaraz się ocknie! Prędko zaczął gonić owada i próbował go zabić za pomocą packi na muchy! Motyl wylądował na głowie jednej Zwykłej Świnki. Kapral Świń już prawie pacnął go, ale owad prędko odleciał i Świnia w Kasku trafiła w Zwykłą Świnkę, która krzyknęła z bólu! Matylda usłyszała to i świnie stanęły oko w oko z Kurą niezbyt zachwyconą całą sytuacją. Kapral Świń zdążył oddać Jajka. Matylda odłożyła je całe i zdrowe na bok, a następnie groźnie spojrzała na świnie. Te zbaraniały i rzuciły się do ucieczki, wpadając na siebie. Rozgniewana Matylda dogoniła je i pobiła. Wkrótce Kura Jedwabista stała w powiewach wiatru całkiem zrelaksowana, a motyl usiadł jej na głowie. A wiatr był tworzony przez świnie przebrane za motyla, pokaleczone i powieszone na drzewie! Gdy na chwilę przestały, Matylda groźnie spojrzała i warknęła, co sprawiło, że świnie zastraszone przyspieszały swoją działalność.

Wystąpili

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki