Fandom

AngryBirds Wiki

Sweets of Doom

673strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze57 Udostępnij

Sweets of Doom
ABToonsS2EP2TitleCard.png
Informacje
Data ukazania się: 26 października 2014
Napisany przez: Anastasia Heinzl
Dyrekcja: Juanma Sanchez Cervantes
Poprzedni: Treasure Hunt
Następny: Party Ahoy
Sweets of Doom(Słodycze albo strach się bać) - Drugi odcinek drugiego sezonu Angry Birds Toons.

Historia

W Mieście Świń jest noc. Wiele świnek idzie do strasznego zamku z przeróżnymi kostiumami. Do zamku wraz ze świniami wszedł Bubbles w stroju wampira. Chciał cukierki. Wszedł do środka i napotkał świnkę przebraną za mumię. Miała lizaka. Bubbles zabrał lizaka śwince i ona zaczęła płakać. Potem Bubbles zobaczył Króla świń, który miał wielki talerz cukierków. Król Świń rzucił się na nie i wszystkie wziął do buzi, lecz jeden wyleciał. Wylądował na głowie świnki przebranej za mumię. Ona się ucieszyła z tego powodu, ale król świń i Bubbles chcieli go. Uderzyli razem świnkę, ale cukierek dalej poleciał. Przedarli się przez drzwi z cegieł. W końcu Bubbles nadmuchał się i przycisnął króla świń. Niestety on się wycisnął i pobiegł korytarzem. Przechodził obok dziwnych obrazów świń. W końcu Król Świń zobaczył czaszkę z językiem, na którym był cukierek, którego gonili i tacę z dziwnymi, zielonymi cukierkami. Król Świń miał zamiar zacząć je jeść. Z cukierków wyszedł robak. Bubbles dotarł do króla, ale ten złowieszczo się zaśmiał i zaczął jeść cukierki. Nagle z królem zaczęło się dziać coś dziwnego. Okazało się, że Król Świń zamienił się w Ośmiornicę! Zniszczył cały zamek. Bubbles się wydostał i zaczął z nim walczyć. Bubbles był dla Króla zbyt szybki i on sam się zaplątał. Wszystkie cukierki leciały po mieście świń i świnki zaczęły je jeść. Niestety one same zmieniły się w ośmiornice. Nawet Kapral. Bubbles mimo tego co zobaczył zjadł cukierka i zaczął się przemieniać.

Ciekawostki

  • To drugi Halloweenowy odcinek.
  • Drugi raz wystąpił Bubbles.
  • W zamku pojawia się Mistrz Chrumkuchni w przebraniu Chuck'a, a Wąsata Świnia za wikinga.
  • Nie wiadomo dokładnie co się stało z Bubbles'em. Najprawdopodobniej zamienił się w ośmiornicę tak jak świnie. Istnieje jednak możliwość, że cukierki działają na ptaki inaczej niż na świnie.

Więcej w Fandom

Losowa wiki