Fandom

AngryBirds Wiki

Slow the Chuck Down!

673strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze10 Udostępnij

STCD.png

Zwolnij! (oryg. Slow the Chuck Down!) jest dziewiętnastym odcinkiem drugiej serii Angry Birds Toons i siedemdziesiątym pierwszym ogółem

Opis z Youtube (przetłumaczony)

Matylda uważa, że Chuck powinien zwolnić i polubić drobniejsze rzeczy w życiu. Ale wtedy zawrotna prędkość przydaje się od czasu do czasu.

Historia

Matylda w ogrodzie

Pewnego dnia Matylda pracowała w swoim ogrodzie i sadziła kwiaty, a Jajka leżały w gnieździe na skałach niedaleko jej grządek. Kura Jedwabista była we wspaniałym nastroju. Przyglądała się swoim roślinom i miała zamiar zasadzić nowe kwiatki.

Zniszczenie kwiatów

Nagle ptasia ogrodniczka zauważyła, że w oddali Chuck z czerwonym kaskiem wyścigowym na głowie pędzi jak strzała. Była ciekawa, co on kombinuje. Nie zamierzała jednak się tym przejmować i wróciła do pracy w ogrodzie. Ale w tym momencie Kanarek przeciął powietrze jak pocisk i tak prędko przeleciał obok zaskoczonej Matyldy, że zakręciło jej się w głowie i zniszczył jej grządki! Jedna sadzonka znalazła się na głowie Kury. Mocno zdenerwowana Matylda krzyknęła do Chucka, żeby natychmiast przestał. Żółty Ptak trochę zdziwiony zatrzymał się i pognał do białej koleżanki.

Szlaban dla Chucka

Gdy Chuck spytał, o co chodzi, Matylda w odpowiedzi mruknęła niezadowolona, pokazała swój zniszczony ogród i skarciła żółtego kolegę. Gdy Kanarek zobaczył, co narobił, to aż się spalił ze wstydu! Kura kazała mu posprzątać ten cały bałagan i wepchnęła mu jedną sadzonkę i łopatę. Chuck niechętnie się zgodził. Po chwili w zawrotnym tempie zaczął biegać po ogrodzie Matyldy. Ta była przerażona, bo Szybki Ptak tak naprawdę zrobił jeszcze większy bałagan! Od razu go powstrzymała i zdenerwowała się jeszcze bardziej. Potem zdjęła Chuckowi kask z głowy i rzuciła go gdzieś w kąt, wyrwała mu łopatę i postanowiła mu pokazać, jak należy prawidłowo sadzić rośliny.

Wykład o ogrodnictwie

Najpierw Matylda łopatą wykopała sadzonkę i delikatnie ją pocałowała. Chuck z kolei wziął swoją sadzonkę z taczki i także ją ucałował. Następnie Biała Ptaszyna powoli i spokojnie wsadziła kwiaty do dołka w ziemi. Chuck natomiast szybko upuścił swoje kwiaty do góry nogami, ku niezadowoleniu Matyldy.

Pomysł Chucka

Żółty Ptak tylko westchnął, jednak po chwili uśmiechnął się, co znaczyło, że wpadł na pomysł, żeby nabrać Białą Ptaszynę. Wziął sadzonkę z kwiatami i zaczął pomalutku wsadzać ją do dołka. Tym razem Matylda się uśmiechnęła. Pomyślała, że jak Chuck chce, to potrafi robić coś wolno i spokojnie, ale... teraz zasadzał rośliny za wolno. Bez przesady! Poprosiła, żeby Kanarek robił to trochę szybciej, jednak ten chichocząc zignorował ją i dalej wykonywał swoją pracę wolno. Matylda jednak nalegała, żeby się pośpieszył, ale ten był nieugięty! Zezłoszczona uderzyła łyżką o patelnię - nic. Krzyknęła przez megafon - znowu nic. Na Chucku nie zrobiło to żadnego wrażenia i z uśmiechem na twarzy wciąż w ślimaczym tempie wkładał kwiaty. Kura była zmęczona i nie wiedziała, co ma teraz zrobić.

Kradzież Jajek

W pewnym momencie nasza biała bohaterka usłyszała jakieś krzyki i przerażona zobaczyła dwie Zwykłe Świnie jadzące na wózku w kierunku Jajek! Matylda pobiegła najszybciej jak mogła, chcąc przeszkodzić prosiakom, ale one ją wyprzedziły i dosłownie sprzątnęły Jajka z przed dzioba Kury Jedwabistej! Minionki, śmiejąc się, odjechały z Jajkami w siatce do Miasta Świń, a Matylda była zrozpaczona i przestraszona. Od razu pognała do Chucka, który wciąż niemrawo, jak ślimak wkładał sadzonkę z kwiatami do ziemi. Kura włożyła Kanarkowi kask z powrotem na głowę, a następnie błagała, żeby szybko pomógł jej ocalić Jajka, ponieważ on był ostatnią nadzieją. Ale nasz żółty bohater uparcie pozostawał przy swoim - nadal powoli, jak żółw zasadzał kwiaty i musiał skończyć robotę.

Czas ucieka

Tymczasem świnie już przygotowały wywar w garnku, natomiast Chuck wciąż wolno sadził kwiaty. W międzyczasie Minionki doprawiły napar pieprzem, a Matylda była przerażona tym, że Chuck nadal robił swoje. "Szybciej!" - pomyślała. A prosiaki prawie ugotowały Jajka!

Nauczka dla Matyldy

Nareszcie Kanarek skończył, ale dla Matyldy to już nie miało znaczenia, bo teraz były ważniejsze Jajka. Ptasi demon szybkości ku radości Kury przygotował się biegu, ale... przesuwał się powoli jak ślimak! W końcu nasza biała bohaterka straciła cierpliwość i była tak wściekła, że aż oczy jej zapłonęły! Chuck wiedział, że jego przyjaciółka dostała nauczkę. Chichocząc, w mgnieniu oka pognał do Świńskiego Miasta i po chwili wrócił z Jajkami całymi i zdrowymi. Matylda była w siódmym niebie, gdy jej żółty kolega odzyskał Jajka. Uradowana ucałowała je i z wdzięczności przytuliła Chucka. Ten powiedział "Ble!", a następnie wrócił do swoich spraw - poleciał jak strzała przez gęstwiny, robiąc spory bałagan i przewracając drzewo. Matylda tylko westchnęła, myśląc, że za chwilę wszystko zacznie się od nowa!

Występują

  • Matylda
  • Chuck
  • Jajka
  • Zwykłe Świnie

Ciekawostki

Więcej w Fandom

Losowa wiki