Fandom

AngryBirds Wiki

Slingshot 101

672strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze8 Share

Slingshot 101
Slingshot 101.png
Numer odcinka 11
Poprzedni Off Duty
Następny Thunder Chuck
Data premiery 26 maj 2013

Slingshot 101 (Proca)Jest to jedenasty odcinek Angry Birds Toons

Historia

Czerwony pilnował Jajek, gdy nagle zobaczył Niebieskich bawiących się na deskorolkach i używających procy jak rampy do skateboardingu. Niezadowolony Kardynał poszedł w ich stronę. Tymczasem świnie ukryte w krzakach zaczęły się skradać w kierunku Jajek.

W międzyczasie Czerwony krzyknął do Niebieskich, żeby przestali. Jim, Jake i Jay niezbyt zachwyceni przerwali zabawę. Gdy wylądowali na taśmie, jeden z nich wyślizgnął się i uderzył Czerwonego. Zły Kardynał powiedział, że proca nie służy do zabawy i zabronił im tak robić. Gdy Lider Angry Birds odszedł, Niebiescy byli niezadowoleni. Po chwili jeden z nich wystawił język, a drugi powiedział "bla, bla, bla!" naśladując Czerwonego. Potem trojaczki się zaśmiały i wróciły do zabawy, a Czerwony do pilnowania Jajek. Nagle coś usłyszał i odwrócił się. Podejrzewał, że to znowu świnie. Podszedł bliżej krzaków, ale po chwili zobaczył, że Niebiescy znowu się bawią na procy. Czerwony nie wytrzymał i rozgniewany podszedł do Jima, Jake'a i Jaya. Oni skręcili taśmę i jeden z nich zaczął się kręcić jak bąk. Po chwili wypadł z taśmy i uderzył Czerwonego. Niebiescy mieli z tego ubaw. W końcu Kardynał stracił cierpliwość i postanowił pokazać Niebieskim, jak powinno się używać procy.

Tymczasem trzy Zwykłe Świnki ukryte w krzakach były już przy Jajkach! Czerwony naciągnął taśmę i był gotowy do wystrzelenia siebie. Ale w tym momencie zobaczył świnie dobierające się do Jajek! Był przerażony i z krzykiem wyleciał z procy w powietrze. Niebiescy zobaczyli to, wymienili spojrzenia i zaśmiali się. A Czerwony z hukiem wylądował na skałach. Nagle z daleka zauważył, jak Jim, Jake i Jay walczyli ze świniami. Ze strachu zaczął sobie wyobrażać, jak Normalne Świnki pokonują Niebieskich, przywiązują ich do procy i uciekają ze skradzionymi Jajkami. Następnie Kardynał wyobrażał sobie Króla Świń tryumfującego i Mistrza Chrumkuchni z trzepaczką do jajek. Czerwony krzyknął z przerażenia i pognał w kierunku pola walki. Był jednocześnie zmartwiony i zły. "Obym tylko się nie spóźnił!" - pomyślał gorączkowo. Wyleciał w powietrze, gotów zaatakować i w jego oczach pojawiły się iskry! Ale po chwili się opanował, ponieważ ku swojemu zdziwieniu zastał Jajka całe i zdrowe. Był zaskoczony i zakłopotany. W tym momencie zobaczył, że Jim, Jake i Jay zrobili porządek ze świniami, a jeden z nich umieścił je na taśmie i wystrzelił z procy. Świnie z krzykiem poleciały daleko, gdzie pieprz rośnie!

Czerwony był pod ogromnym wrażeniem. Chciał wynagrodzić Niebieskich za dobrą robotę i z uśmiechem na twarzy zachęcił ich, żeby poszli za nim. Trojaczki się ucieszyły i tak właśnie zrobiły. Wkrótce Czerwony wraz Jimem, Jake'iem i Jayem zaczął jeździć na deskorolkach po procy. Widać, że razem doskonale się bawili!

Występują

Ciekawostki

  • W tym odcinku Król świń miał kły.
  • W odcinku widać kopytka świń. Jest to nielogiczne, bo większość postaci, też świnie nie mają kończyn.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki