Fandom

AngryBirds Wiki

Sink or Swim

673strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze42 Udostępnij

Sink or Swim
ImagesOV2FSGZ5.jpg
Informacje
Data ukazania się: 16 listopada 2014
Napisany przez: Stuart Kenworthy
Dyrekcja: Jose Guzman i Juanma Sanchez Cervantes
Poprzedni: Hide and Seek
Następny: Super Bomb!
Sink or Swim (z ang. Toń lub płyń Toń czy płyń) jest piątym odcinkiem drugiego sezonu "Angry Birds Toons" i pięćdziesiątym siódmym ogółem.

Opis z toons.tv (przetłumaczony)

Najwyższy czas, żeby Red nauczył się pływać, ale on jest zbyt uparty, by przyjąć pomoc swoich przyjaciół! Czy może przezwyciężyć swoją dumę i włączyć swoje "wodne ja"?

Historia

Strach przed wodą

Był piękny, słoneczny, letni dzień. Wszystkie Angry Birds były na plaży i pływały w morzu. Wszystkie, z wyjątkiem Reda. On stał z Jajkami przy zamku z piasku. Na dodatek bardzo bał się wody (miał hydrofobię), co świadczyło o tym, że kiedy nadeszła fala, Kardynał ze strachu cofnął się i od razu się złościł.

Kłopoty Reda

W pewnym momencie Chuck, Bomb, Matylda i Bluesi zachęcili Reda, by się przyłączył do nich. Ten stanowczo pokręcił głową, że nie ma takiej opcji, tym bardziej, że ktoś musi pilnować Jajek. Jim, Jake i Jay nie zwrócili na to uwagi i siłą wepchnęli Kardynała do wody, ku jego niezadowoleniu i przerażeniu. Początkowo Lider Angry Birds przypłynął kilka metrów obok Chucka, Bomba i Matyldy, ale oni, sądząc po jego minie, zorientowali się, że coś tu nie gra. Nagle Red zaczął tonąć! Chuck i Bomb natychmiast zanurkowali, żeby mu pomóc. Całe to zamieszanie zauważyła bordowo-różowa rybka. Była zaskoczona, ale potem z uśmiechem na twarzy popłynęła dalej.

Nieprzyjęcie pomocy

Tymczasem Red został już wyciągnięty na brzeg. Widać, że był przestraszony i zmęczony. Jego przyjaciele byli zmartwieni. Matylda ze współczuciem zagdakała, proponując, że może ona i pozostałe ptaki mogliby mu pomóc nauczyć się pływać. Kardynał jednak był uparty - wcale nie miał ochoty na pływanie i nie chciał żadnej pomocy. Uważał, że sam da sobie radę i poszedł pilnować Jajek. Pozostałe ptaki tylko wzruszyły ramionami i wróciły do pływania.

"Nauka" pływania

Pierwsza próba - koło ratunkowe

Tymczasem Red ze smutkiem pomyślał, że nigdy nie pokona swojego lęku. Po chwili jednak przełamał się i postanowił sam na własną rękę nauczyć się pływać. Nasz czerwony bohater wziął ze sobą koło ratunkowe i był gotów wskoczyć do wody, ale zaczął się wahać. Po chwili jednak wziął głęboki oddech i zaczął powoli pływać w kole ratunkowym. Trochę się denerwował, ale chwilę później pomyślał: "Udało mi się!". Przyjaciele Reda zauważyli go i byli zachwyceni. Bomb z radości wskoczył do wody, robiąc wielką falę, ku przerażeniu Kardynała. Ten przewrócił się i wylądował dziobem w wodzie. Bordowo-różowa rybka, o której była już mowa, gdy zobaczyła biednego Reda, wybuchnęła śmiechem! Ten mocno się zdenerwował i ją przegonił.

Druga próba - okulary podwodne

Później Przywódca Wściekłych Ptaków postanowił użyć okularów podwodnych. Włożył rurkę do dzioba i był gotów do pływania. Nagle, nie wiadomo jak, drugi koniec rurki wylądował w wodzie! Przez ten incydent Red napił się wody, ześlizgnął się ze skał i znowu wylądował na dnie oceanu! Tym razem do bordowo-różowej rybki przyłączył się mały brązowy krab, który skakał po Czerwonym Ptaku jak po trampolinie.

Trzecia próba - butla tlenowa i płetwy

Jakiś czas później Kardynał postanowił użyć niebieskich płetw i butli z tlenem. Już chciał zrobić duży i dynamiczny skok do wody, gdy potknął się i z krzykiem znowu wylądował na dnie! Dodatkowo butla z tlenem uderzyła go w głowę. A bordowo-różowa rybka zawołała coś w rodzaju: "Uśmiech!" a potem PSTRYK! - śmiejąc się, zrobiła zdjęcie Redowi!

Red ma dość

Lider Angry Birds miał już tego wszystkiego naprawdę dość. Pomyślał, że nici z tej całej nauki pływania i postanowił się poddać. W końcu zmęczony i smutny spojrzał na świetnie bawiących się przyjaciół i wrócił do Jajek.

Kradzież Jajek i motywacja

Nagle Red zobaczył, że Jajka zniknęły! "Gdzie one są, gdzie one są!?" - pomyślał przerażony. Wtedy zobaczył Jajka pływające w wodzie. Pomyślał, że to niemożliwe, bo przecież Jajka same nie potrafią pływać. Po chwili okazało się, że to trzy Zwykłe Świnki je ukradły i trzymały na głowach, pływając! Przerażone zauważyły Reda i prędko odpłynęły. Ten wkurzył się na dobre i ruszył jak strzała w kierunku prosiaków. Teraz już wcale nie myślał o swojej hydrofobii, tylko o tym, żeby odzyskać Jajka z powrotem. Zanurkował pod wodę i wyrzucił dwie Normalne Świnki wysoko w powietrze, ale trzecia jeszcze się broniła. Cała ta sytuacja przyciągnęła uwagę pozostałych ptaków. W końcu nasz dzielny czerwony bohater dopadł trzeciego prosiaka i odzyskał Jajka całe i zdrowe.

Brawo dla Reda!

Widząc to, Chuck, Bomb, Matylda i Niebiescy byli pod ogromnym wrażeniem i pogratulowali Redowi wspaniałej roboty, ale przede wszystkim pokonania hydrofobii i wzięły go na barana. Następnie Kardynał z pomocą przyjaciół wskoczył do wody bardzo szczęśliwy. Ale po chwili znowu zatonął! Tym razem oprócz bordowo-różowej rybki było mnóstwo innych ryb. Wszystkie urządziły przyjęcie na cześć Reda. Ten początkowo był trochę zmieszany, ale potem pomyślał, że to bardzo ładnie z ich strony i uśmiechnął się.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki