Fandom

AngryBirds Wiki

Season's Greedings

672strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Share

Season's Greedings
Seasons greetings 3.png
Data wyjścia: 01 Grudzień, 2010
Poprzedni epizod: Trick Or Treat
Następny epizod: Hogs And Kisses

Season's Greedings - Drugi rozdział w grze Angry Birds Seasons, a zarazem pierwszy w tematyce o Świętach Bożego Narodzenia. Debiutuje tu nowy materiał: śnieg. Dla większości jest on najtrudniejszym epizodem w Season's. Ten rozdział jest jednak wyjątkowy, ponieważ posiada 25 bezpłatych poziomów, z których wszystkie są dostępne od początku, czyli nie trzeba ich odblokowywać tak więc można go przejść nawet od końca. Posiada również swój trailer, w którym wystąpili: Red, jeden z the Blues, Terence i oczywiście Świnie. Zawiera jedno Złote Jajko i jeden poziom bonusowy (Wielki Prezent), który można odblokować zdobywając po trzy gwiazdki na każdym poziomie.

Historia

Red i jeden z The Blues wieźli Jajka na kuligu. Padał śnieg. Nagle spotkali Świnie jednak Świnie miały dobre zamiary. Razem oglądali wschód słońca, ale co się stało? Świnie po chwili uciekały z Jajkami!. Rozpoczął się pościg.

Poziomy

Season's Greedings zawiera 25 poziomów dość trudnych poziomów. Przez poziom ich trudności ten rozdział jest uważany za najtrudniejszy w Seasons. Zawiera jedno Złote Jajko i jeden poziom bonusowy, czyli "Wielki Prezent".

Ciekawostki

  • Jest to drugi rozdział w Angry Birds Seasons.
  • To pierwszy rozdział w Angry Birds Seasons oparty na świętach.
  • Debiutuje tu nowy materiał: śnieg.
  • Od wydania wszystkie poziomy są od razu dostępne, czylli nie treba ich odblokowywać.
  • Posiada swój trailer.
  • Jest uważany za najtrudniejszy rozdział w Seasons.
  • Zawiera drugie Złote Jajko w grze.
  • Na Angry Birds Chrome można grać 4 unikatowymi poziomami z tej planszy, które są dostępne tylko tu.

Więcej w Fandom

Losowa wiki