Fandom

AngryBirds Wiki

Sędzia Prężydziób

673strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Sędzia Prężydziób
AB Movie Judge.png
Informacje
Umiejętność: Brak
Pierwszy poziom Brak
Debiut: Angry Birds
Galeria
Sędzia Prężydziób to sędzia i przywódca wszystkich Ptaków. Ma kompleksy na temat swojego niskiego wzrostu dlatego zawsze stoi na Cyrusie ubrany w długi płaszcz.

Biografia

W pewnym momencie Judge skazuje Chucka, Terence'a, Bomba i Reda na terapię Matyldy na poskromienie gniewu. Niedługo później na wyspę przypływają Świnie z Leonardem na czele. Judge wita ich z otwartymi ramionami. Podczas powitalnej imprezy dostaje od Leonarda kapelusz kowbojski z gwiazdą szeryfa. Chwilę później na imprezę przychodzi Red który demaskuje świnie pokazując ile ich naprawdę jest. Judge krytykuje znalezisko ptaka. Następnego dnia sędzia znów krzyczy na Reda, gdyż ten powiedział świniom, że mają opuścić wyspę.

Kiedy Świnie kradną Jajka, Judge ogłasza Reda generałem i przeprasza go za swoją krytykę. Potem wraz z resztą ptaków przypływa na Świńską Wyspę i bierze udział w ataku na Miasto Świń wystrzeliwując się z Procy. Kiedy zostaje otoczony przez Świnie, Terence ratuje go przyjeżdżając do niego ukradzionym samochodem. Po powrocie do domu wraz z resztą ptaków świętuje zwycięstwo.

Ciekawostki

  • Sędzia jako kolaborant Świń potrafi krytykować nawet Reda.
  • Nie lubi nieporządku.
  • Dostał swój kapelusz od Leonarda.

Pojawienia

Więcej w Fandom

Losowa wiki