Fandom

AngryBirds Wiki

Robo-Tilda

672strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Share

Robo-Tilda
Robo-Tilda TC.jpeg.jpg
Numer 14 (92)
Data premiery 22 stycznia 2016 (Toons.tv App)
Scenariusz
Reżyseria
Poprzedni Mind the Pony
Następny King of the Ring

Robo-Tilda (Robot) jest czternastym odcinkiem trzeciego sezonu Angry Birds Toons i dziewięćdziesiątym drugim ogółem.

Opis z Toons.tv i YouTube (przetłumaczony)

Czy świnie zdołają uciec, zastępując potajemnie Matyldę robotem podobnym do niej? Na pewno nie - na bardzo długo.

Historia

Pewnego dnia Matylda była, jak zawsze w swoim ogrodzie i z uśmiechem na twarzy podlewała kapustę. W międzyczasie dwie Minionki ukryte w krzakach niedaleko obmyślały kolejny plan kradzieży Jajek.

Kiedy Matylda, podśpiewując sobie, stała i wykonywała swoją ulubioną pracę, nagle, ni stąd ni zowąd, ktoś wycelował w jej warzywo przyssawkę na sznurku, a potem pociągnął w swoją stronę! Zaskoczona i przerażona Kura pobiegła w ślad za uciekającą kapustą prosto w krzaki. I gdy nasza biała bohaterka złapała zielone warzywo, wtem... TRZASK! - zatrzasnęły się drzwi pułapki zastawionej przez dwie Zwykłe Świnie! Zadowolone prosiaki uciekły z Kurą uwięzioną w klatce do Świńskiego Miasta. Biedna Biała Ptaszyna, która znalazła się potrzasku zaczęła wołać o pomoc, ale niestety, nikt jej nie słyszał.

I gdy jedna para Minionek zniknęła wraz z Matyldą za wzgórzem, druga para znajdująca wewnątrz robota podobnego do naszej białej bohaterki przeszła do swojego chytrego planu i ruszyła w stronę Jajek, których pilnował Chuck.

Tymczasem Zwykłe Świnie, które trzymały Matyldę w klatce, dalej biegły w swoją stronę. W pewnym momencie najechały na kamień, przez co jeden z prosiaków wyleciał z krzykiem w powietrze i uderzył się głową o skałę. Nabił sobie sporego guza przez to i zaczął głośno płakać i biec wokół klatki z Matyldą. Usłyszawszy to, Kura zrobiła się poważna i krzyknęła, prosząc o uwagę. Wkrótce Biała Ptaszyna udzieliła pierwszej pomocy rannej Minionce, wiążąc bandaż na jej głowie. Zwykła Świnka ucieszyła się i w podziękowaniu przytuliła wybawicielkę, a druga Normalna Świnia dała Matyldzie czerwony kwiatek.

W międzyczasie prosiaki w środku mechanicznej Kury zbliżały się powoli do celu. Jay, który leżał wraz z braćmi na leżaku, zawołał "cześć!", myśląc, że to ​prawdziwa Matylda. Nagle zobaczył, że​ Jim, który miał się lekko opalić, to nie dość, że zasnął, to jeszcze spalił się do czerwoności! Był przerażony, tak samo, jak Jake. Gdy Jim się obudził i zorientował się, co się z nim dzieje, to aż prawie się popłakał! Jake i Jay przenieśli brata do "Matyldy" i błagali o pomoc. Świnie będące w środku, zaskoczone tą sytuacją, musiały wymyślić coś naprędce. W końcu użyły... gaśnicy! Zadowolone z siebie prosiaki pojechały dalej, zostawiając oszołomionych Bluesów leżących na ziemi.

Występują

  • Matylda
  • Zwykłe Świnie
  • The Blues
  • Chuck

Ciekawostki

  • To drugi odcinek, w którym świnie stają się fanami ptaka. Pierwszym był Chuckmania , z tą różnicą, że tutaj idolem świń był Chuck;
  • To dziewiąty odcinek, w którym ptak i świnia mają pozytywne relacje. Lista:
  1. Night of the Living Pork ,
  2. The Truce ,
  3. Operation Opera ,
  4. Joy to the Pigs ,
  5. Chuckmania ,
  6. Cold Justice ,
  7. Brutal vs Brutal ,
  8. Epic Sax-Off .

Galeria

Robo-Tilda TC.jpeg.jpg

Więcej w Fandom

Losowa wiki