Fandom

AngryBirds Wiki

Redkin Skywalker

672strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze84 Share

Lard Vader
{{{szerokosc obrazu}}}px
Informacje
Umiejętność: -Lot z podracerem

-Miecz świetlny -Unoszenie przedmiotów używając Mocy

Pierwszy poziom: 2-25
Płeć: Męska
Gatunek: Kardynał
Lokalizacja: Kosmos
Siła: Wielka
Rozmiar: Średni
Galeria
Redkin Skywalker
{{{szerokosc obrazu}}}px
Informacje
Umiejętność: 1. Rzut Rakietą

2. miecz świetlny 3. Przyciąganie i odpychanie przedmiotów

Pierwszy poziom: 2-?
Płeć: Męska
Gatunek: kardynał
Lokalizacja: Angry Birds Star Wars II
Siła: średnia
Rozmiar: średni
Galeria

Redkin Skywalker zwany później Lardem Vaderem - Mąż Peckme Amidali, oraz ojciec Reda Skywalkera i Księżniczki Stelli Organy. Zdradził zakon Jedi i został uczniem Dartha Swindle. Jako niewolnik wygrał niegdyś wyścig ścigaczy. Zabił swojego mistrza, kiedy uratował swojego syna przed Piglantine. Pojawił się jako duch na Endorze, po walce na Drugiej Gwieździe Śmierci.

Biografia

Redkin Skywalker został urodzony i wychowany na Tatooine. Był niewolnikiem Watta. Kiedy spotkał Jedi, naprawił im statek. Zafascynowani nim Jedi postanowili wytrenować go na rycerza Jedi, jednak najpierw musiał wygrać wyścig, gdzie stawką, była jego wolność. Wyścig został wygrany.

Po kilku latach młody Redkin był Padawanem Obi Wana Kaboomiego. Brał udział w wielu walkach i zakochał się w Peckme Amidali. Kiedy Darth Swindle zobaczył jego moc postanowił przeciągnąć go na Mroczną Stronę Mocy i udało mu się.

Po 20 latach Jedi zostali praktycznie zgładzeni przez Redkina jako Larda Vadera. Brał udział w walce na Gwieździe Śmierci i walce w Cloud City. Podczas walki na drugiej gwieździe śmierci został pokonany przez Reda. Kiedy imperator Piglantine chciał zabić jego syna poświęcił się, by go ratować. Później pojawia się na Endorze jako duch.

Ciekawostki

  • W Angry Birds Star Wars II można go używać mniej więcej jak Obi-Wan (jeden popycha, drugi bierze rzeczy do siebie i odpycha).
  • Trzeba go użyć, żeby wygrać ostatni poziom na Death Star II (Angry Birds Star Wars) 6-30. Jest to jedyny poziom Angry Birds Star Wars, w którym jest postacią grywalną.
  • Jego imię w wszechświecie Angry Birds Star Wars zostało ujawnione w jednej z książek wydanych przez Rovio.
  • W Angry Birds Star Wars użycie mocy różni się od Angry Birds Star Wars II.
  • W filmie przez pewien czas używał zielonego miecza świetlnego, nie wiadomo czy to prawda w świecie Angry Birds Star Wars.

Zobacz też

RED ANGRY FRONT copy.png Red bird space.png Anakin Skywalker Sith Apprentice.PNG Luke Jedi II.png Ezra na szablon.png ABTransformersOptimusPrime.png Ultimate Optimus Prime.png ABTransformersUltraMagnus.png
Red Super Red Redkin Skywalker Red Skywalker Ezra Bridger Optimus Prime Ultimate Optimus Prime Ultra Magnus

Więcej w Fandom

Losowa wiki