Fandom

AngryBirds Wiki

Red Girl

676stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze60 Udostępnij
Red Girl
Girl bird front copy.png
Informacje
Umiejętność: Żadna
Pierwszy poziom: Hogs and Kisses
Płeć: Samica
Gatunek: Kardynał
Lokalizacja: Angry Birds Seasons
Siła: Nieznana
Rozmiar: Średni
Galeria

Red Girl (Czerwona Dziewczyna) jest ptakiem pojawiającym się po raz pierwszy w Angry Birds Seasons - Hogs and Kisses. Jest żeńską wersją Reda. Na głowie ma charakterystyczną żółtą kokardę, rzęsy i rumieńce.

Nie jest ona postacią do grania, a postacią w tle do promowania gry, jak widać to Angry Birds Seasons, gdy pojawia się na ostatnim obrazku w Hogs and Kisses obok swojego adoratora Reda. Jej pluszowa wersja została wydana w walentynkowym pakiecie razem z White Girl i Świnią Dziewczyną.

Ciekawostki

  • Razem z Female White Bird stała się bardzo popularna wśród żeńskich fanów gry. Dostały ona nawet swoje fanowskie imiona. Female White Bird jest nazywana po prostu White jak kolor którego jest jej upierzenie, zaś Red Girl jest nazywana Ruby, (and. Rubin) czyli kamień szlachetny.
  • Wielu fanów prosi Rovio, aby umieściło ją w następnych grach w jakiejś romantycznej scenie z Redem. Niektórzy nawet spekulują że ma pojawić się w sequelu Angry Birds Filmu jeśli ten powstanie.
  • Podczas kiedy pióra na głowie Reda są najczęściej skierowane w Lewo jej pióra zazwyczaj są w prawo.
  • Można jej użyć jako awatar w Angry Birds Friends.

Więcej w Fandom

Losowa wiki