Fandom

AngryBirds Wiki

Red's Mighty Feathers

673strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze26 Udostępnij

Red's Mighty Feathers
R.M.F..jpg
Data wyjścia 3 lipca, 2013 roku
Poprzedni epizod Bad Piggies
Następny epizod Short Fuse
Numer rozdziału 9

Red's Mighty Feathers - Dziewiąty rozdział w grze Angry Birds. W nim Red otrzymuje własną umiejętność - po kliknięciu namierza wybraną świnię, tym razem świnie używają pojazdów z Bad Piggies (z nowymi przedmiotami, np. maszyną do baniek), by wykraść Red'owi Jajka, jednak Czerwonemu Ptakowi udaje się odzyskać jedno jajo, które świnie próbują złapać w grze. Na to wydarzenie w Moskwie odbył się koncert gdzie śpiewano melodię z Angry Birds.

Trailer

full00:43

Red's Mighty Feathers - Angry Birds update with new gameplay-0

full

Galeria

Ciekawostki

  • Kiedyś dostępne były tylko poziomy z nowym trybem gry. Potem jednak dodano też poziomy klasyczne, a te z nowym trybem oznaczono jako "Egg Defender".
  • Kiedyś Red trafiał w najbliższą świnię. Gdy dodano poziomy klasyczne zmieniono to jednak na namierzanie takie jak u Lazer Birda.
  • Kiedyś ten odcinek nie posiadał numeru, zamiast niego było pióro Reda. Jednak gdy dodano klasyczne poziomy do rozdziału zyskał on swój numer, którym jest 9. Liczba ta zastąpiła pióro.
  • Red ocalił jedno jajko. Nadal jednak nie wiadomo co stało się z pozostałymi dwoma.
  • Jest to na razie jedyny epizod (nie licząc Flock Favorites), w którym Red ma supermoc.

Więcej w Fandom

Losowa wiki