Fandom

AngryBirds Wiki

Ptasie monety

672strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Share

Ptasie monety - Waluta w niektórych grach Angry Birds.

Występy

Angry Birds Friends

Są walutą w grze. Możemy kupować za nie Power-Upy. Możemy też sami je kupić za prawdziwe pieniądze.
Win Coins.PNG

Ptasie Monety

Istnieje możliwość kupna za nie avataru.

Angry Birds GO!

Są walutą w grze. Możemy je zdobywać na poziomach. Zdobywamy je też za wygrane i przegrane (dla pocieszenia) wyścigi. Możemy kupować za nie Power-Upy, pojazdy itp., a także je ulepszać. Możemy też sami je kupić za kryształy lub prawdziwe pieniądze.

Angry Birds Star Wars II

W tej grze nazywają się one kredyty. Za kredyty możemy kupować użycia postaci. Istnieje możliwość odblokowania rozdziału za kredyty, lub odblokowanie drugiej strony mocy w rozdziale lub na danym poziomie.

Angry Birds Epic

Snoutling1.png

Snoutling

W Angry Birds Epic są dwa rodzaje monet:
  • Snoutling - Główna waluta. Zdobywamy je po pokonaniu przeciwnika, kupnie za Lucky Coinsy, oraz po przejściu Dungeonów, lub Golden Clouds. Istnieje również możliwość zarobieniu Snoutlingów za zwyciężenie wydarzenia. Możemy je wydawać na bronie, mikstury, oraz (dawniej) na ulepszenia klas.
LuckyCoin.png

Lucky Coins

  • Lucky Coins - Poboczna waluta. Może być kupiona za prawdziwe pieniądze, lub wywalczona w etapie Golden Clouds. Za Lucky Coinsy możemy kupować mikstury, Snoutlingi, oraz uruchamiać Golden Pig Machine.

Angry Birds Stella

W Angry Birds Stella są to Coinsy. Można je kupić za prawdziwe pieniądze, lub zdobyć jako nagrodę za zdobycie określonej liczby gwiazdek. Istnieje możliwość wykorzystania ich do przyspieszania naładowania magicznego młota, lub oczyszczenia dymu.

ABTransformersCoins.png

Monety w Angry Birds Transformers

Angry Birds Transformers

W Angry Birds Transformers monety mają wyrysowany znak Autobirdów. Można za nie kupić część terenu do eksploracji, upgrady postaci, oraz regeneracje zdrowa dla bohatera w etapie. Istnieje możliwość zdobycia ich po przejściu etapu, oraz za kupienie ich za prawdziwe pieniądze.

Ciekawostki

Więcej w Fandom

Losowa wiki