Fandom

AngryBirds Wiki

Przystojna Świnia

673strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze34 Udostępnij

Przystojna Świnia
{{{szerokosc obrazu}}}px
Informacje
Umiejętność: Brak
Płeć: Samiec
Debiut: Bad Princess
Przystojna Świnia - Świnia występująca w Angry Birds Stella, szaleńczo zakochana w Gale. Dowodzi Świniami słuchając złej królowej. Często zostawia między etapami w grze bomby dymne.

Wygląd

Smiling Handsome Pig.png

Przystojna Świnia

Przystojna Świnia wygląda jak Zwykła Świnia , nie licząc blond peruki oraz trochę grubszych brwi i małego podbródka.

Osobowość

Świnia ta jest tchórzliwą, rozpaczliwą i dosyć wrażliwą postacią. Gdy nawet potknie się o kamień zaczyna płakać. Jednak jest on szaleńczo zakochany w Gale i zrobi wszystko, by ta zobaczyła w nim swojego partnera życiowego.

Historia

HandsomePig.png

Przystojna Świnia

Przystojna Świnia debiutuje w odcinku Bad Princess, gdzie dowodzi Świniami tnącym drzewa. Kiedy Gromadka Stelli pokonała drwali, Blondyn zaczął szybko uciekać z płaczem doprowadzając Stellę do Zamczyska Gale. W zamku za pozwoleniem Gale, Przystojna Świnia z Zwykłymi Świniami wygonił różowego ptaka z zamczyska. Zaś w odcinku Golden Egg z Gale obmyślał plany zdobycia złotego jajka

Blondyn powraca w odcinku The Runaway, gdzie suszył sobie włosy w jego osobistej suszarce znajdującej się w świńskiej łaźni. W odcinku All That Glitters Przystojna Świnia wraz z Gale i Świniami znaleźli studnie Świń. Gale zaryzykowała skokiem z liną w dół, ale ta się zerwała i utknęła tam. Blondyn pobiegł po pomoc ptaków. Kiedy jego ukochana się już wydostała, kazała mu dostać się na dół studni po zgubioną koronę. Korony tam jednak nie było, a czekał tam na niego Potwór Skunks. W odcinku Pig Power Blondyn z Gale nadzorowali pracę Świń. Kiedy Gale opuściła wykopaliska, Dahlia w jej kostiumie wzięła świnie do budowania mostu. Przystojna Świnia uwierzyła, że to Gale. Kiedy na brązowego ptaka o mało by nie spadły belki Blondyn uratował ją własnym kosztem. Wtedy Dahlia pozwoliła na jego adorację. Kiedy przyszła prawdziwa Gale, Blondyn był znów zakłopotany, ale znów poszedł w stronę Gale. Po szarpaninie ptaków Blondyn płakał nad podartym kostiumem Dahlii.

Pocałunek z Gale.png

Sen o pocałunku

Przystojna Świnia w odcinku Piggy Love miał swoją główną rolę. W tym odcinku razem z Gale i świniami znalazł tajne świńskie wrota do ukrytego lasu. Mimo starań nie udało mu się ich otworzyć, a dokonała tego Zwykła Świnia. Gale pocałowała tą świnie, co zadziwiło i rozzłościło blondyna. Kiedy weszli do baśniowego lasu wyobraził sobie pocałunek z Gale całując przy tym tą Świnie co "ukradła" mu całusa. Później po atakach ze strony tamtejszej roślinności i zwierząt Blondyn znalazł Złote Jajko. Tak się rozmarzył na myśl o nim, że sukces znalezienia jego ukradła mu ta sama Zwykła Świnia co zabrała mu całusa od Gale na początku odcinku. Rozwścieczona Przystojna Świnia wrzucił tą świnie do mięsożernych roślin, a sam pobiegł chronić Gale przed Motylo-pszczołami. Blondyn uratował swoją ukochaną, ale ta straciła Złote Jajko, które zabrały motylo-pszczoły. Gale rozzłoszczona wrzuciła przystojniaka do stawu będącego żerowiskiem mięsożernych roślin.

W odcinku The Portrait wyciąga Gale spod zasłony pod którą wpadła. Kiedy Willow trafia do Zamczyska, ten grozi malarce, że spali jej czapkę. Przez większość odcinka patrzy z dołu na pozującą do portretu Gale. Kiedy skończył podglądanie ukochanej, świnie oblały go wiaderkiem błękitnej farby. Po tym razem z Gale wygonił Willow z Zamczyska i poszedł za złą królową, a jeszcze później śmiał się z przerobionego przez Willow portretu Gale. W Don't Steal My Birthday! tańczył, a potem patrzył na spadającą Gale. Po imprezie poszedł do Zamczyska. W odcinku To The Bitter End Blondyn oglądał pracę świńskiego wiertła i bał się o Gale. Pomagał ptakom w uwolnieniu ukochanej, która i tak została w wulkanie.

Pojawienia

Hamsone.png

Przystojna Świnia w serialu

Ciekawostki

  • W albumie ze zdjęciami w grze Angry Birds Stella, na jego stronie jest napisane, że "chrumka z klasą".

Więcej w Fandom

Losowa wiki