Fandom

AngryBirds Wiki

Potężny Orzeł

673strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze78 Udostępnij

Potężny Orzeł

AB Movie Mighty Eagle.png

Mighty-Eagle.png

М Могучий Орёл в Toons.png

Informacje
Umiejętność: Latanie, siła
Pierwszy poziom Poached Eggs 1-1
Debiut: Animacja z Potężnym Orłem
Galeria

Potężny Orzeł (w filmie Mocarny Orzeł) to bohater, który żyje z dala od stada w jaskini. Jest egoistą i byłym kulturystą oraz współbohaterem Wysp : Ptasiej i Świńskiej.

Opis

Potężny Orzeł jest autorytetem wśród Ptaków będąc zarazem bajką opowiadaną młodym Ptakom. Red jako jedyny ptak wierzył w Potężnego Orła, gdy był dorosły.

Potężny Orzeł jest jedynym ptakiem na Bird Island który potrafi latać. Z tego powodu cieszył się w młodości wielkim szacunkiem wśród innych ptaków. Tak ogromnym, że stał się symbolem władzy, a jego pomnik stał w środku wioski na Bird Island. Sam Potężny Orzeł jest narcystyczny i uważa siebie za najpotężniejszą i najmądrzejszą istotę. Napisał nawet na własną cześć piosenkę.

Użycie

Aby użyć Potężnego Orła, musimy go najpierw odblokować w sklepie. Kosztuje to 0.99 dolarów, czyli w przeliczeniu na polską walutę około 4 złotych. Następnie należy wcisnąć piórko w dowolnym momencie gry w dowolnym etapie znajdujące się obok pauzy. Wszystkie ptaki zamienią się na jedną puszkę sardynek. Naszym celem w tym momencie jest wywołanie 100% zniszczenia. Mimo to nawet jeśli nie zniszczymy budowli na 100%, to i tak przejdziemy etap. Jest to skutkiem tego, że nadejście Orła poprzedza trzęsienie ziemi, które zabija świnie. Jeśli jednak zniszczymy budowlę na 100% to otrzymujemy pióro, które wyświetla się obok gwiazdek w menu wybierania poziomów.

Biografia

Pewnego dnia Mocarny Orzeł po przebudzeniu nasikał do pobliskiego jeziora. Po tym zobaczył Czerwonego, Chucka i Bombę, którzy go obserwowali. Zaprosił ich do swojej jaskini, gdzie później chwalił się swoim domem i wychwalał sam siebie. Następnie kazał ptakom śpiewać piosenkę o nim. Kiedy zdenerwowany Czerwony powiedział, że potrzebuje jego pomocy w pokonaniu Świń i oskarżył go o lenistwo Orzeł rozkazał trójce ptaków opuścić jaskinię.

Podczas ataku na Miasto Świń pomaga Ptakom odzyskać Jaja, a zarazem uciec Chuckowi i Bombowi z zamku. Chciał także pomóc Redowi, jednak ten pobiegł ratować jajko, które wypadło z siatki. Po powrocie do domu świętuje zwycięstwo.

Pojawienia

Ciekawostki

  • Mimo iż nie można go użyć na PC, to jeśli ma się grę Angry Birds na komputerze to w folderze C:/Program files/Rovio/data/images/pc_build znajdziemy jego zdjęcie.
  • W Angry Birds Epic dowiadujemy się, że jako jedyny może dać dislike na Facebook'u.
  • Wygrał 33 trofea

Więcej w Fandom

Losowa wiki