Pigiana Jones
{{{szerokosc obrazu}}}px
Informacje
Umiejętność: Atak z Lassa
Płeć: Samiec
Debiut: Angry Birds Epic
Pigiana Jones/Łowca Przygód - Świnia pojawiająca się w Angry Birds Epic. Debiutuje w etapie Western Slingshot Woods. Po nazwie, wyglądzie i etapie w którym się pojawia można wywnioskować, że jest Łowcą Przygód. Ma tatuaż w kształcie kotwicy. Jest ślepy na jedno oko, co wskazuje opaska. Po odblokowaniu cave'ów można go wziąć na bitwę.

Umiejętności

PigAbilities1.png
Whiplash - Łowca Przygód atakuje jednego wroga ciosem o mocy N (około 138 punktów ataku). Wszelkie pomocne efekty dla tego wroga zostają usunęte.

PigAbilities5.png
Counter - Sprawia, że wybrana świnia kontratakuje po zadanym ciosie przez ptaki o sile 200% własnych umiejętności

PigAbilities6.png
Dirty Tricks - Odpiera efekty uboczne ataku.

Taktyka

1.Musisz mieć Niebieskich na klasie Tricksters

2.Kiedy Łowca Przygód bierze kontratak najpierw atakuj go Niebieskimi.

3. Papryczkę chili używaj TYLKO na Redzie. Jeśli ten umrze , użyj jej na Bombie.

Ciekawostki

  • Jego imię i wyposażenie to parodia popularnego poszukiwacza przygód, Indiany Jonesa.

Galeria

Więcej z Fandomu