Fandom

AngryBirds Wiki

Piggy Wig

672strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Share

Piggy Wig (Peruki) - jest to 30 odcinek Angry Birds Toons.

Opis z Toons.tv (przetłumaczony)

Król Świń zaczyna panikować przed swoją kolacją, jak wszystkie VIP-y (Bardzo ważne Świnie) mieli piękne peruki - poza nim! Nagle Niebieski spada na głowę króla. Król świnia uważa, że to peruka, a następnie pokazuje się na kolację sobie go z dumą.

Historia

Jay Jake i Jim bawią się w celowanie do świń, tymczasem w Zamku Król Świń przymierza peruki. Na początku świnie założyły mu perukę z XIX wieku. Potem założyły mu perukę podobną do fryzury Elvis Presley'a. W tym samym czasie wszytkie VIP-y czekały tylko na Króla. Następną peruką było afro. A w gnieździe Niebieski wystrzela się za wysoko z procy i leci do Zamku, gdzie Król miał na sobie dziewczyńską perukę. Potem jeszcze świnie założyły mu inne peruki aż do czasu gdy Jim wleciał na głowe Króla i wygłądał na niebieską perukę. Król jest zachwycony. Kolacja VIP-ów się zaczyna. Król się chwalił swoją ''peruką'', a świnie były pod wrażeniem i król wygłosił przemowę. W tym samy czasie Jay zaczał bawić VIP-y a prosiaki zaczęły się śmiać. Król przypadkiem zdjął swą perukę i okazało się, że to Niebieski. Wtedy reszta Niebieskich weszła do zamku. Ptaki szybko ruszyły na pomoc bratu, a świnie się poddały. Ptaki odeszły pokazując język. VIP-y wyglądały jak niechlujne prosiaki, a król zaczął się śmiać dalej wygłąszająć przemowę.

Występują

Więcej w Fandom

Losowa wiki