Fandom

AngryBirds Wiki

Piggies From The Deep

672strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Share

Piggies From The Deep
Angry-Birds-Toons-Piggies-From-The-Deep.jpg
Scenariusz: Valerie Chappellet
Reżyser: Thomas Lepeska i Carl Upsdell
Poprzedni: Bird Flu
Następny: Oh Gnome!
Data wyjścia: 26 styczeń, 2014

"Piggies From The Deep"(Basen pełen strachu) (z ang. Świnki z głębi) - 46 odcinek pierwszej serii "Angry Birds Toons"

Był słoneczny, gorący letni dzień w Mieście Świń. Świnki bawiły się w wodzie, a niektóre jadły lody. Jedna Zwykła Świnka przygotowała sobie basen i napój oraz włożyła okulary przeciwsłoneczne i kapelusz. Czuła się wspaniale. Nagle zauważyła w swoim basenie płetwę rekina, która się zbliżała! Przestraszona wyskoczyła i zaczęła wymachiwać małą fioletową parasolką, chcąc go przegonić. Jednak po chwili okazało się, że to była inna Zwykła Świnka, która tylko udawała rekina! Zaśmiała się. Pierwsza Zwykła Świnka także pomyślała, że to zabawne i założyła na siebie płetwę rekina. Obie świnki z płetwami rekinów postanowiły razem się pobawić. W pewnym momencie zauważyły Majora Świń zakładającego czepek i wskakującego do swojego basenu. Postanowiły go nastraszyć. Wąsata Świnia odpoczywała sobie spokojnie w swoim basenie, gdy nagle dwie płetwy rekina przepłynęły wokół niej! Świński Wąsacz krzyknął ze strachu, wylądował na palmie, a ta wystrzeliła go w powietrze! Normalne Świnki z płetwami rekinów miały z tego niezły ubaw! Major Świń wylądował w beczce, ale przez dziurę zauważył, że to dwie Zwykłe Świnki, które miały płetwy rekina go nabrały. Zdenerwowany, postanowił im odpłacić. One tymczasem wybrały się na pływalnię, gdzie inne świnki doskonale się bawiły. Tu także postanowiły się zabawić w rekiny. Kilka Normalnych Świnek pod okiem Kaprala Świń uczyło się pływać. Ustawiły się na kształt odwróconej piramidy. Nagle jedna z nich zobaczyła płetwy rekinów! Przestraszona uciekła, niszcząc "piramidę" ze świnek, które także krzyknęły ze strachu i uciekły. Kapral Świń też się wystraszył, jak również Normalne Świnki leżące na leżakach, a jedna z nich aż wyrzuciła lody na głowę drugiej. Wszystkie przerażone świnie uciekły z pływalni, a dwie Zwykłe Świnki z płetwami rekinów wybuchnęły śmiechem i odpłynęły. W międzyczasie Major Świń był w budce i otworzył pudełko. Wyglądało na to, że Wąsata Świnia już miała pomysł, jak odpłacić dwóm świnkom łobuzom. Tymczasem świnie wcześniej przestraszone z Kapralem Świń na czele wróciły z bronią. Chciały zmierzyć się z rekinami! Wtedy Major Świń wyskoczył z budki w przebraniu rekina. Inne świnie pomyślały, że to on jest sprawcą całego zamieszania i zaczęły go gonić! Wąsata Świnia próbowała wszystko wytłumaczyć, ale było za późno i musiała ratować się ucieczką. Tymczasem prawdziwi sprawcy, czyli dwie Zwykłe Świnki z płetwami rekinów leżeli sobie na leżakach i jedli lody, podczas gdy pozostałe świnie ścigały Świńskiego Wąsacza. Normalne Świnki ze sztucznymi płetwami rekina stuknęły się lodami jak podczas wznoszenia toastu za świetną zabawę i zaśmiały się.

Wystąpili

Wystąpili

Więcej w Fandom

Losowa wiki