Fandom

AngryBirds Wiki

Pig Possessed

672strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze10 Share

Bandicam 2015-04-02 06-51-03-192.jpg
Pig Possessed
(z ang. Świnia Opętana Nawiedzona Świnia) - dwudziesty piąty odcinek drugiego sezonu Angry Birds Toons i siedemdziesiąty siódmy ogółem

Opis z Toons.tv i Youtube (przetłumaczony)

Król Świń dostaje dzikiego szału jedzenia (t.j. pożera w całości), gdy trafia na namiot znachora.

Historia

Świnia znachor przygotowuje eliksir w kotle. Potrzebuje do tego ptasiej nogi, którą znajduje. Tymczasem Król Świń zostaje przenoszony przez miasto, jedząc, co popadnie. Natrafia na namiot Świni znachora, który zostaje zniszczony. Niebo zapełniają zielone chmury. Król Świń krztusi się, a świnki szybko zanoszą go do pałacu i kładą na ziemię. Świnia kronikarz informuje innych, że król dostanie jakiejś choroby. I tak się stało. Kronikarz mówi śwince, by zadzwoniła dzwonami na alarm. Po chwili do zamku przychodzą świnie czarodzieje. Robią okrąg wokół Króla Świń jakimś płynem i go podpalają. To nie daje żadnych efektów. Świnia kronikarz daje znak śwince, by przyniosła bębny. Po tym, jak świnia zaczyna grać pojawia się Świnia szaman, która tańczy dookoła płomienistego okręgu. Przez przypadek podpala się, przez co panikuje i przesyła ogień innym. Gdy panuje chaos, drzwi do zamku się otwierają i wchodzi Świnia znachor. Bierze berło szamana i  uderza nim Króla Świń w brzuch. Król wypluwa nogę, którą potrzebował znachor. Wychodząc straszy nią szamana. Gdy już wszystko ma być w porządku, król zjada berło świni szamana, co prawdopodobnie skutkuje inną chorobą.

Występują

  • Świnia Wróżbita
  • Król Świń
  • Zwykłe Świnie
  • Świnia Kronikarz
  • Świński Znachor

Więcej w Fandom

Losowa wiki