Fandom

AngryBirds Wiki

Pig Plot Potion

673strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze9 Udostępnij

Pig Plot Potion
Angry-Birds-Toons-Pig-Plot-Potion.jpg
Scenariusz Stuart Kenworthy
Reżyser: Thomas Lepeska
Poprzedni: Piggy Wig
Następny: Tooth Royal
Data wyjścia: 13 październik, 2013

Pig Plot Potion (Świński eliksir) - 31 odcinek pierwszej serii Angry Birds Toons.

Historia

Mistrz Chrumkuchni był w swoim laboratorium i stworzył eliksir. Od razu chciał go wypróbować. Zauważył ślimaka i spryskał go eliksirem. Okazało się, że ta mikstura zamienia normalne stworzenia w świnie! Tak właśnie było w przypadku ślimaka. Świński Kucharz był zachwycony z efektu swojej pracy. W międzyczasie Red opiekował się Jajkami. Nagle zauważył Mistrza Chrumkuchni w krzakach. Ten aż stanął jak wryty na widok Czerwonego! Kardynał już chciał atakować, ale Szef Świńskiej Kuchni spryskał go miksturą. W jednej chwili Red stał się Czerwoną Świnką! Spojrzał na Jajka i podszedł z nimi do Mistrza Chrumkuchni. Ten zaśmiał się tryumfalnie. Wkrótce dwie świnki przybyły do Miasta Świń. Król Świń był zachwycony widząc Jajka. Zwykłe Świnki podały mu sztućce i serwetkę. Świnia Kucharz razem z Czerwoną Świnką postanowili przygotować potrawę z Jajkami. Mistrz Chrumkuchni przygotował warzywa a Czerwona Świnka podała nóż. Od razu też zapaliła ogień by wywar się gotował. Szef Świńskiej Kuchni był pod wrażeniem. Potem dwie świnki kroiły warzywa, dodawały je do wywaru razem z przyprawami. Przyjemnie im się razem pracowało. Nikt jednak nie zauważył, że ślimak zamieniony w świnię na początku odcinka wrócił do swojej dawnej postaci! Tymczasem zupa była już dobra do zjedzenia i Czerwona Świnka już chciała dać Jajka, kiedy Mistrz Chrumkuchni dał znak, żeby jego pomocnik jeszcze tego nie robił, bo czegoś zapomniał. Wziął trzepaczkę do Jajek, ale nagle zauważył, że jego eliksir przestawał działać i zaraz Czerwony wróci do dawnej postaci! Świnia Kucharz był przerażony i chciał spryskać Reda, żeby utrzymać jego świńską formę, ale okazało się, że eliksir się skończył! Świński Kucharz szybko zrobił nową miksturę, ale Red zdążył już odzyskać z powrotem swoją ptasią postać. Szef Świńskiej Kuchni zaczął pryskać nowym eliksirem w kierunku Kardynała, ale ten zdmuchnął w mgnieniu oka dym, który poleciał w kierunku przerażonej Świni Kucharza! Red, pogwizdując zwycięsko i trzymając Jajka na głowie wrócił do domu. Tymczasem Król Świń był zniecierpliwiony długim czekaniem na obiad z Jajkami. Aż w końcu przyszła taca, ale kiedy Król Świń ją odkrył, zobaczył, że ślimak zjadł wszystko. Nagle Król Świń spojrzał na coś i wybuchnął śmiechem. A z czego, albo raczej z kogo się śmiał? Z Mistrza Chrumkuchni, który pod wpływem mikstury zdmuchniętej przez Reda zamienił się w ślimako-podobnego stwora!

Więcej w Fandom

Losowa wiki