Fandom

AngryBirds Wiki

Oh Gnome!

672strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Share

Oh Gnome
Angyr-Birds-Toons-Oh-Gnome.jpg
Scenariusz: Glenn Dakin
Reżyser: Kim Helminen
Poprzedni: Piggies From The Deep
Następny: Shrub It In
Data wyjścia: 02 luty, 2014

Oh Gnome! (z ang. Och skrzacie! O skrzacie!) - 47 odcinek pierwszej serii Angry Birds Toons.

Opisy

Z Toons.tv (przetłumaczony)

Chuck daje gnoma Matyldzie jako prezent. Niestety, wygląda bardzo strasznie i Matylda próbuje się go pozbyć tak, żeby Chuck się nie zorientował.

Z DVD

Żółty Ptak chce zrobić Matyldzie niespodziankę i ofiarować jej ogrodowego krasnala. Krasnal bardzo się Matyldzie nie podoba i stara się go dyskretnie pozbyć. Jest to jednak trudniejsze, niż sądziła.

Historia

Znalezisko na plaży

Pewnego razu Chuck spacerował sobie plażą. Nagle zobaczył wyrzuconego na brzeg skrzata ogrodowego. Był zachwycony i powiedział "wow!" na widok krasnoludka.

Niechciany prezent

Jakiś czas później Kanarek zapakował figurkę skrzata i dał Matyldzie. Ona była zaskoczona, widząc prezent. Ale gdy otworzyła go i zobaczyła gnoma śpiewającego piosenkę, przeraziła się. Nie spodobało jej się to, jak śpiewał. Ale w tym momencie Chuck zaczął śpiewać w rytm piosenki skrzata. Matylda, nie chcąc go zezłościć, zaczęła udawać zadowolenie z prezentu. Wtedy Kanarek zachęcił Kurę Jedwabistą, żeby postawiła gnoma na kamieniu jako ozdobę.

Matylda nie może się skupić

Później Matylda próbowała się skupić na pracy w ogrodzie, ale skrzat dalej śpiewał i jej przeszkadzał. Kura próbowała na to nie zwracać uwagi i zaczęła medytować. Niestety gnom nie dawał jej spokoju i rozzłoszczona wrzuciła go do stawu. Ale Chuck przechodził obok i gdy zobaczył skrzata w wodzie, przeraził się i zasmucił. Wtedy Matylda, nie chcąc zasmucać Chucka, zaczęła udawać, że bierze kąpiel i dała płyn do kąpieli do stawu i zaczęła myć figurkę. Chuck uśmiechnął się i pomyślał: "Och, jakie to urocze". Po chwili rośliny w stawie zwiędły, ku rozpaczy Matyldy.

Nieudana próba pozbycia się gnoma

Kura dalej chciała pracować, ale gnom rozpraszał ją jeszcze bardziej. Nagle wpadła na pomysł. Wzięła butelkę lemoniady, wstrząsnęła nią, dała pomiędzy ręce gnoma i figurka wyleciała w powietrze. Matylda odetchnęła z ulgą. Ale w tej chwili Chuck przyszedł! Kanarek zauważył, że skrzata nie ma i zastanawiał się, gdzie on jest. Wtedy Matylda zaczęła udawać, że go zgubiła i właśnie go gorączkowo szukała. Chuck chciał pomóc i przyłączył się do poszukiwań. W międzyczasie gnom wylądował na procy, która go wystrzeliła z powrotem. Tymczasem Chuck chciał wiedzieć, czy Matylda znalazła skrzata, a ona pokręciła przecząco głową, więc ją przytulił i poszedł. Kura Jedwabista w rzeczywistości się ucieszyła, że się pozbyła gnoma, ale w tym momencie skrzat spadł i uderzył ją w głowę, przez co miała guza! A gnom miał uszkodzone jedno oko. Wtedy Chuck się odwrócił i uśmiechnął, że figurka skrzata się znalazła.

Zniszczenie skrzata

Później Matylda próbowała pracować w ogrodzie, ale gnom nadal jej przeszkadzał. To ją wkurzyło bardziej, niż kiedykolwiek i rzuciła w niego kamieniem, co jeszcze bardziej zniszczyło skrzata. Ale w tym momencie Chuck zauważył uszkodzonego gnoma i się zdziwił. Wtedy Matylda, próbując się wymknąć z tej sytuacji, wzięła kilka skał, ułożyła podstawkę, postawiła na niej gnoma, udekorowała go lampkami i jeszcze ucałowała go, żeby Chuck się nie domyślił. Kanarek się uśmiechnął. Ale po chwili lampki się zapaliły, a wraz z nimi skrzat! Został z niego tylko popiół.

Pomysł Chucka

Chuck spojrzał smutno na Matyldę, a ona zaczęła udawać rozpacz z powodu straty gnoma. Kanarek ze współczuciem przytulił Kurę Jedwabistą. Nagle Żółty Ptak wpadł na pomysł i zniknął w mgnieniu oka. A Matylda odetchnęła z ulgą. "Nareszcie! Cisza i spokój" - pomyślała. Ale nie na długo, bo znowu, ku swojemu przerażeniu, usłyszała piosenkę gnoma! Gdy Kura się odwróciła, była zdziwiona, bo to, co zobaczyła, to był Chuck przebrany za skrzata i śpiewający jego piosenkę!

Morał

Darowanemu koniowi nie zagląda się w zęby. A jeżeli coś nam się nie podoba, to trzeba uprzejmie o tym powiedzieć, bez względu na okoliczności.

Ciekawostki

  • To jest dziewiąty odcinek bez występu świń
  • Nie wiadomo dlaczego Chuck daje gnoma Matyldzie

Więcej w Fandom

Losowa wiki