Fandom

AngryBirds Wiki

Off Duty

673strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze12 Udostępnij

Off Duty
Off Duty.png
Numer odcinka 10
Poprzedni Do As I Say!
Następny Slingshot 101
Data premiery 19 maj 2013
Off Duty (Wczasy) - 10 odcinek pierwszej serii Angry Birds Toons.

Streszczenie

Matylda mówi Red'owi, że powinien iść na wakacje. Pod jego nieobecność opiekę nad jajkami przejmują Bluesi, Chuck i Bomb, ale oni zajmują się innymi rzeczami.

Historia

Red pilnował Jajek podczas deszczu, śniegu oraz w słoneczny i wietrzny dzień i to przez cały czas. Był przez to bardzo zmęczony. Matylda postanowiła wysłać go na wakacje. Przygotowała walizkę, aparat i okulary. Zachęcała czerwonego kolegę do tego, żeby trochę odpoczął od obowiązków. Red jednak nie chciał zostawiać Jajek bez opieki.

Wtedy Matylda pomyślała, że Chuck, Bomb i The Blues mogą przejąć pałeczkę. Tymczasem oni byli zajęci swoimi sprawami - Chuck słuchał muzyki w MP3, Bomb jadł lody, a Niebiescy rysowali. Wrzask Kury sprawił, że zerwali się na równe nogi i zaczęli się rozglądać za świniami oraz pilnować Jajek. Red nie był pewien, czy to dobry pomysł. Zwłaszcza, że koledzy mieli ochotę się bawić i nie wyglądali na dobrych strażników. Matylda jednak nalegała. Siłą popchnęła Reda i pomachała chusteczką na pożegnanie, życząc miłego odpoczynku. Kardynał niechętnie odszedł, a kiedy się parę razy odwrócił, Chuck, Bomb i Niebiescy natychmiast przerywali zabawę i pilnowali Jajek.

Kilka chwil później nasz czerwony bohater był na plaży i leżał na leżaku. Próbował odpocząć, ale myśl o Jajkach nie dawała mu spokoju. Nie mógł się skupić i wypić spokojnie swojego napoju. Tymczasem Chuck, Bomb i The Blues bawili się w najlepsze, zamiast pilnować Jajek, co zauważyły Zwykłe Świnki ukryte w krzakach. Nagle, gdy ptaki były zajęte zabawą, z powietrza zaatakowało całe stado Minionek!

W międzyczasie Red chciał zrobić kilka zdjęć, ale nie mógł przestać myśleć o Jajkach i zaczął mieć halucynacje. Nieważne gdzie się obejrzał, wszędzie widział Jajka - a to w kokosach, a to w skałach. Nawet słońce wyglądało z jego punktu widzenia jak Jajko! W końcu Kardynałowi puściły nerwy, zniszczył aparat i prędko wrócił do domu. Obawiał się najgorszego. No i stało się - gniazdo było puste, a Chuck, Bomb i The Blues leżeli ranni! Red pognał do Miasta Świń, jednym ruchem zniszczył wieżę i odzyskał Jajka z powrotem, całe i zdrowe. Potem Kardynał groźnie spojrzał na pozostałe ptaki i je skarcił. Był bardzo zawiedziony ich "robotą". A Chuck, Bomb i The Blues okropnie zawstydzeni stali cali w bandażach i ze skruszonymi minami. Mieli ogromne wyrzuty sumienia, że nie dotrzymali słowa swojemu liderowi. Ale gdy Red dłużej popatrzył na swoich kolegów, to uznał, że szkoda było się na nich gniewać. Zrobiło mu się ich żal, więc się uśmiechnął, co oznaczało, że wybaczył im i wpadł na pewien pomysł.

Nie minęło wiele czasu, a wszystkie ptaki były na wakacjach na plaży. Chuck bawił się z Jimem, Jake'iem i Jayem piłką oraz frisbee, Bomb jadł lody, a Red? Cóż, Kardynał leżał na leżaku całkiem wyluzowany i uśmiechnięty z napojem i Jajkami!

Występują

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki