Fandom

AngryBirds Wiki

Not Without My Helmet

682strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze10 Udostępnij
NotWithoutMyHelmet.png

Not Without My Helmet (z ang. Nie bez mojego hełmu Hełmu brak) - Jest to 14 odcinek 2 sezonu Angry Birds Toons i 66 ogółem.

Opis z Youtube (przetłumaczony)

Niektórzy z nas noszą mnóstwo kapeluszy każdego dnia. Dla Kaprala Świń jest tylko jeden. Wieprz wojny. Niszczyciel ptaków. Ale co się stanie, jeśli zniesiecie jego obronną rzecz?

Historia

Świnia Kapral i trzy Zwykłe Świnki uciekali z Jajkami przed Bombem i Niebieskimi. Gdy wszyscy znaleźli się za mostem Gil wybuchnął i dzięki temu ptaki odzyskały Jajka z powrotem. Nagle Kapral Świń zorientował się, że nie miał na głowie swojego hełmu! Zauważył, że Bomb i Niebiescy wykorzystali jego kask jako nowe gniazdo. Kazał Małym Świniom wziąć hełm, ale one go wyśmiały, bo nie potraktowały go poważnie bez hełmu. Wróciły do domu, a Kapralowi zrobiło się przykro.

Potem w Mieście Świń Kapral przyszedł do Króla Świń z chustką na głowie. Prosił, żeby pomógł mu odzyskać hełm, ale Król, podobnie, jak wcześniej trzy Zwykłe Świnki nie potraktował go poważnie i zaczął się śmiać. Również dwaj Świńscy Strażnicy króla zaśmiali się i wyrzucili Kaprala z zamku. Dwie Małe Świnie, które przechodziły obok, również go wyśmiały. Następnie Kapral przeszedł obok domu w którym ktoś świętował urodziny. Bardzo chciał, żeby ktokolwiek mu pomógł i chciał wejść do środka, ale świnka z tortem zamknęła mu przed nosem drzwi. Zrezygnowany Kapral wrócił przez deszcz do swojego domu. Zaczął topić swe smutki w jedzeniu (czekoladzie, dżemie, marmoladzie, itp.). Po chwili padł zmęczony do miski. Tak bardzo pragnął odzyskać swój hełm... Pytanie tylko: jak?

Nagle Świński Kapral usłyszał czyjś krzyk i zobaczył w lustrze siebie samego, ale w już w kasku. Był w szoku. Wydawało mu się, że śni. Jego sobowtór namówił go, żeby wziął się w garść i odzyskał hełm.

Następnego dnia rano, Kapral, nie zwracając uwagi na strażników otworzył bramę Miasta Świń i ruszył, żeby odzyskać swój hełm. Niebiescy skakali jak na skakance na zapięciu kasku, gdy zobaczyli Kaprala Świń. Pomyśleli, że znowu chce zdobyć Jajka. Jim, Jake i Jay ruszyli biegiem w jego stronę, a on w ich stronę. Wtedy Kapral jednym susem przeskoczył nad zdumionymi trojaczkami, a one rozpędzone wylądowały w krzakach! Świnia chwyciła hełm, a Niebiescy pomyśleli, że chce wziąć Jajka! Z przerażeniem pomyśleli, że to chyba koniec! Ale Kapral wyrzucił Jajka, założył hełm i wrócił do domu. Niebiescy zdziwieni tym co zaszło, wrócili do Jajek. Matylda, Red i Bomb, którzy widzieli wszystko z daleka, także byli zaskoczeni.

Wkrótce Kapral wrócił do pracy i znowu zaczął trenować świnie. Uśmiechnął się. Jak dobrze było odzyskać swój hełm!

Wystąpili

  • Świnia Kapral
  • Małe Świnie
  • Niebiescy
  • Bomb
  • Król Świń (krótko)
  • Czerwony (krótko)
  • Matylda (krótko)

Ciekawostki

  • Fabuła tego odcinka jest podobna do odcinka Where's My Crown?, gdzie Król Świń zgubił swoją koronę, i również nie był traktowany poważnie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki