Fandom

AngryBirds Wiki

Nighty Night Terence

673strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze10 Udostępnij

Nighty Night Terence
ABT NNT.jpg
Numer odcinka: 29
Scenariusz: Anastasia Heinzl
Reżyser: Eric Guaglione
Poprzedni odcinek: Catch Of The Day
Następny odcinek: Piggy Wig
Data wyjścia: 29 Wrzesień, 2013

Słodkich snów (oryg. Nighty Night Terence - Nocna noc Terence'a) jest dwudziestym dziewiątym odcinkiem z serii Angry Birds Toons.

Opis z Toons.tv (przetłumaczony)

W trakcie nocy świnie próbują zabrać gniazdo, które spoczywa na wielkiej górze. Ale wkrótce odkrywają, że górka to w rzeczywistości Terence, który prawie zasnął! Czy będą w stanie wziąć jajka bez obudzenia wielkiego ptaka?

Historia

Plan kradzieży Jajek

Pewnej nocy Świnka Kapral wraz z dwiema Małymi Świnkami wspięli się z pomocą liny i haka na wzgórze. Kapral zauważył Jajka na szczycie dużego pagórka. Próbował je złapać za pomocą siatki, ale były za wysoko. Jedna Zwykła Świnka przyniosła ze sobą tyczkę, którą niechcący uderzyła Kaprala w głowę. Ten krzyknął niezadowolony na nią. Ona z kolei próbowała wskoczyć na szczyt pagórka z pomocą tyczki, ale się nie udało i tyczka uderzyła ją w głowę! Świnia w Chełmie nie była zachwycona, a druga Minionka się roześmiała! Po chwili pod naciskiem Kaprala próbowała zrobić to samo co pierwsza, ale też chybiła.

Odkrycie śpiącego Terence'a

Nagle ziemia zaczęła drżeć i świnie usłyszały znajome mruczenie... Prędko się zorientowały, że Jajka były nie na pagórku, tylko na grzbiecie Terence'a, który spał! Wielki Ptak tocząc się powoli wstał ze swojego "posłania" i zaspany otworzył troszkę jedno oko. Świnie aż zatrzęsły się ze strachu na widok brata Reda. Ale wtedy Kapral Świń szybko zdobył się na odwagę i zaśpiewał kołysankę. Efekt był niemalże natychmiastowy - słuchając tej melodii, Terence ziewnął głęboko i wrócił do spania, aż ziemia zadrżała. Świnie ze strachu cofnęły się, żeby uniknąć zgniecenia, a potem poczuły ogromną ulgę, gdy zagrożenie minęło.

Przyssawki

Chwilę później jedna Mała Świnka próbowała złapać Jajka za pomocą przyssawki wystrzelonej z kuszy, ale nie trafiła w cel. Kapral nie był zachwycony, a druga Minionka próbowała ściągnąć przyssawkę, ale ta utknęła. A Terence, ku przerażeniu świń znowu prawie się obudził! Ptasi olbrzym otworzył troszkę drugie oko. Kapral znowu zaśpiewał kołysankę, ale szybciej niż poprzednio i Wielki Ptak ponownie zasnął.

Corporal Pig nie zbyt zachwycony sam postanowił ukraść Jajka, więc wystrzelił przyssawkę jedną po drugiej, żeby trafiły w Jajka, ale ciągle pudłował. W końcu wszystkie zostały zużyte, Zwykłe Świnki się zaśmiały, a Kapral aż krzyknął ze złości! Przyssawki tkwiły na całym ciele Terence'a.

Wielkie kłopoty

Nagle Świnia w Chełmie wpadła na pomysł. Zaczęła wchodzić po przyssawkach jak po schodach i wreszcie udało się schwytać Jajka! Ale wtedy, gdy sięgnęła po gniazdo, Terence zaczął się toczyć. Kapral zaczął biec po nim z Jajkami na głowie, nie chcąc stracić równowagi a przyssawki zaczęły się niszczyć i odklejać. Brat Czerwonego ponownie otworzył oczy, a Kapral przeraził się! Znowu zaśpiewał kołysankę, a ptak ziewnął i zamknął oczy, ale toczył się w kierunku klifu! W ostatniej chwili jedna Zwykła Świnka zablokowała Wielkiego Ptaka, a potem druga.

Sprytny Terence

Kapral ześlizgnął się z grzbietu Terence'a, ale na szczęście złapał się jego ogona, co obudziło i zezłościło Kardynała. Świnia w Kasku znowu zaczęła śpiewać kołysankę, a ptak ziewnął i zasnął. Dodatkowo kołysał się z prawa na lewo, zablokowany przez Minionki. Kapitan żołnierzy świń kontynuował śpiewanie kołysanki, ale Terence się uśmiechnął. Wiedział, że prosiaki są naiwne i dlatego tylko ​udawał zmęczonego. Następnie nasz wielki bohater otworzył oczy i mrugnął do kamery na znak, żebyśmy się nie martwili i że wszystko jest pod kontrolą!

Ciekawostki

  • Ten odcinek pokazuje, że Terence, mimo tego, że zawsze widujemy go jako poważnego, ponurego i prawie w ogóle nieruszającego się ptaka, to jak każdy z nas uświadamia nam, kiedy jest zmęczony i śpiący
  • W karcie tytułowej Terence jest większy niż klif i nie śpi na dziobie, jak podczas trwania odcinka
  • Kołysankę, którą słyszymy podczas trwania odcinka, oryginalnie skomponował Johannes Brahms

Wystąpili

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki