Fandom

AngryBirds Wiki

Night of the Living Pork

681stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze14 Udostępnij

Night of the Living Pork
Night o t Living Pork.png
Numer odcinka: 33
Scenariusz: Anastasia Heinzl
Reżyser: Kari Juusonen
Poprzedni odcinek: Tooth Royal
Następny odcinek: King of the Castle
Data wyjścia: 27 Październik, 2013

Night of the Living Pork (Noc żywych wieprzków) - 33 odcinek z serii Angry Birds Toons.

Historia

Podczas upiornej nocy Halloween, Król Świń w swoim King Haunted Palace zajada się całą górą cukierków. Nagle ktoś zapukał do drzwi. Król podszedł, otworzył i zobaczył jakąś Świnkę przebraną za kota. Świnia-Kot poprosił Króla o cukierki, ale Król ją kompletnie zignorował i zamknął jej drzwi przed nosem. Gdy odchodził ktoś ponownie zapukał i okazało się, że to Zombie Świnia przebrana w maskę, która się bardzo na Króla zezłościła. Przyprowadziła całą armie Zombie Świń i wszystkie z nich weszły do środka pałacu i zabrały się do jedzenia cukierków. Tymczasem do King Haunted Palace przyszedł Bubbles, który też miał ochotę na cukierki. Gdy zapukał otworzyły mu Zombie i powiedział, że chce cukierki. Zobaczył ogromną górę cukierków i poszedł po nie nie zwracając uwagi na Zombie. Wziął całą masę cukierków i chciał odejść, ale jedna z Zombie Świń pociągnęła za jego torbę i Bubbles również zaczął ciągnąć torbę co przypominało przeciąganie liny. Nagle zęby Zombie Świni odpadły i zaczęły ją gonić. Bubbles się zaśmiał, ale inne Zombie zablokowały mu drogę powrotu. Dudek z wielką łatwością pokonał Zombie Świnie, a Król Świń był z tego powodu zdumiony. Jedna ze Świń wypadła bardzo daleko, pod studnię i pociągnęła za dzwon, który sprawił, że jeszcze więcej Zombie wyszło z grobów i poszło walczyć z Bubblesem. Gdy zobaczył całą armie z początku się przestraszył, ale potem nadmuchał się do ogromnych rozmiarów zupełnie jak w grze i "wypompował" wszystkie Zombie Świnie daleko od zamku pokonując je. Król Świń zobaczył, że nie ma już żadnych cukierków i zaczął płakać. Ptakowi zrobiło się go żal i dał mu jednego cukierka. Król go zjadł, ale szczęka jednego Zombie Świni zaczęła go gonić i musiał uciekać.

Wystąpili

Ciekawostki

  • To odcinek, w którym debiutuje Bubbles i Świnie Zombie.
  • Odcinek jest wzorowany na amerykańskim horrorze "Night of the Living Dead".
  • Tutaj Król Świń płakał po raz trzeci.
  • To drugi odcinek napisany przez Anastasia Heinzl.
  • To pierwszy odcinek Angry Birds Toons, w którym Ptaki i Świnie mają dobry stosunek.
  • To pierwszy odcinek, którego tematyką jest Halloween.
  • To czwarty z rzędu odcinek, w którym występuje Król Świń.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki