Fandom

AngryBirds Wiki

Moon Festival

672strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Share

Moon Festival
Mooncake festival.png
Data wyjścia: 01 Wrzesień, 2011
Poprzedni epizod: Summer Pignic
Następny epizod: Ham'o'ween

Moon Festival - Siódmy rozdział w grze Angry Birds Seasons wydany 01 września, 2011 roku. Jego tematwm przewodnim jest chińskie Święto Księżyca. Został on ogłoszony w sierpniu i z początku nazywał się Mooncake Festival, lecz jego nazwę zmieniono po aktualizacji Ham'o'ween. Rozdział jest szczególny również dlatego, że zamiast Złotych Jajek możemy tu zebrać kawałki Golden Mooncake i kiedy wszystkie zbierzemy odblokujemy dodatkowy poziom. Oprócz tego jest tu także jeden bonusowy poziom, a mianowicie: "Wielkie Ciasto" dostępne po zdobyciu wszystkich gwiazdek w rozdziale.

Historia

Pewnego razu Chuck został zainspirowany przez jedną z opowieści Mighty Eagle'a i postanowił wydać przyjęcie dla jego kolegów Ptaków. Udekorował drzewa w różne chińskie latarnie, a nawet zrobił wielkiego papierowego Smoka. Kiedy Stado zobaczyło jak Chuck rusza tą wielką postacią zdziwili się, ale niestety to nie Chuck poruszał Smokiem, tylko Świnie!

Poziomy

Moon Festival zawiera 33 poziomy i łącznie 99 gwiazdek do zdobycia. Poziomy nie są najtrudniejsze w grze, ale nie można powiedzieć, że są łatwe. Zamiast Złotych Jajek mamy tu zdobycia 8 fragmentów Golden Mooncake, które są ukryte na różnych poziomach. Oprócz tego jest tu także bonusowy poziom, a mianowicie: "Wielkie Ciasto", które można zdobyć po zebraniu wszystkich gwiazdek w tym rozdziale. Są tu także trzy poziomy z Facebooka podobnie jak w Ham'em High.

Ciekawostki

  • To siódmy rozdział w grze Angry Birds Seasons.
  • To pierwszy rozdział z tematyką o święcie chińskim: Moon Festival.
  • To ostatni rozdział w Seasons 2011.
  • Rovio opublikowało komiks na podstawie tego rozdziału.
  • Nazwa tego rozdziału została zmieniona po aktualizacji rozdziału Ham'o'Ween. Jego poprzednia nazwa to: Mooncake Festival.
  • Jest to końcowy rozdział w grze Angry Birds Trylogy.
  • Po aktualizacji Ham Dunk na Wielkim Cieście nie ma gwiazdek.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki