Fandom

AngryBirds Wiki

Mind the Pony

673strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Mind the Pony (z ang. Uwaga na kucyka Uwaga na kucyka) jest trzynastym odcinkiem trzeciego sezonu "Angry Birds Toons" i dziewięćdziesiątym pierwszym ogółem. Był dostępny od 8 stycznia 2016 roku w aplikacji "Toons.tv App" i dwa dni później na stronie internetowej.

Opis z Toons.tv i Youtube (przetłumaczony)

Chuck i Bomb przybywają z misją ratunkową w sercu Świńskiego Miasta, ale gdy kurz opada, kto to wszystko posprząta?

Historia

Na początku odcinka w Pig City widzimy młodego prosiaczka, który bawił się swoim drewnianym konikiem. Wtedy w jego stronę przebiegły dorosłe Minionki z Jajkami. Maluch w ostatniej chwili uniknął zderzenia z nimi i zniszczenia swojej zabawki. Później Świński Kronikarz przechodził z książką, gdy Zwykłe Świnie przebiegły, w ogóle na niego nie uważając. Po chwili stanęły bardzo zmęczone tą całą bieganiną. Nagle w Mieście Świń pojawili się Chuck i Bomb, żeby odzyskać skradzione przez prosiaki Jajka.

Chuck odbijał się jak piłka od kolejnych ścian domów, przy okazji (nawet tego nie zauważył!) odsłaniając jednego z wieprzków, który się załatwiał! Kanarek na zmianę z Bombem skakali po dachach budynków. Następnie trzymając i puszczając szyld jednego ze sklepów przeleciał długi dystans. Żółty Ptak prawie nadział się na ostry wierzchołek wiatromierza w kształcie Króla Świń, ale na szczęście w ostatniej chwili go uniknął. Potem jednak wrócił i go złamał.

Wkrótce Chuck zjechał po dachu jak po zjeżdżalni, zostawiając po sobie spalony ślad i sięgnął po niebieską deskorolkę u świni sprzedającej i naprawiającej deskorolki. Za nim dotarł Bomb, który biorąc czerwoną deskorolkę, zniszczył stragan ku niezadowoleniu kupca.

Minionki, które nadal miały Jajka, wciąż uciekały przed Chuckiem i Bombem, teraz jeżdżącymi na deskorolkach. Jedna ze świń natychmiast wezwała Kaprala na pomoc. Kapitan żołnierzy świń od razu przystąpił do działania - wysłał dwie kolejne Minionki sterujące czołgiem. Maszyna ruszając, rozwaliła część domów, w których jedna Zwykła Świnia brała prysznic, druga miała uszkodzone skrzypce, a trzecia była ze zniszczoną drabiną. Chuck i Bomb sprytnie wymanewrowali na deskorolkach i zaczęli zjeżdżać po poręczach, a za nimi wciąż gnały prosiaki w czołgu, które niszczyły schody.

Kiedy Chuck i Bomb dotarli do domu Kaprala wszystko zniszczyli nawet dom . Świni Kapralowi wystarczy gonitwa , żeby iść do sądu . Kiedy świnia kapral , ptaki i jajka byli w sądzie , Świnia Kronikarz ukarał za zniszczenie miasta i muszą pracować 190 h. Oni pracują żeby zadowolić innych

Występują

  • Chuck
  • Bomb
  • Zwykłe Świnie
  • Świnia Kronikarz
  • Kapral Świń
  • Prosiaczek

Ciekawostki

  • Tytuł odcinka jest wzorowany na tytule słynnej piosenki "Mind the gap" Nabihy i powiedzonku stosowanym często na angielskich dworcach kolejowych przed przyjazdami pociągu

Więcej w Fandom

Losowa wiki