FANDOM

Mind the Pony (z ang. Uwaga na kucyka Uwaga na kucyka) jest trzynastym odcinkiem trzeciego sezonu "Angry Birds Toons" i dziewięćdziesiątym pierwszym ogółem. Był dostępny od 8 stycznia 2016 roku w aplikacji "Toons.tv App" i dwa dni później na stronie internetowej.

Opis z Toons.tv i Youtube (przetłumaczony)

Chuck i Bomb przybywają z misją ratunkową w sercu Świńskiego Miasta, ale gdy kurz opada, kto to wszystko posprząta?

Historia

Na początku odcinka w Pig City widzimy młodego prosiaczka, który bawił się swoim drewnianym konikiem. Wtedy w jego stronę przebiegły dorosłe Minionki z Jajkami. Maluch w ostatniej chwili uniknął zderzenia z nimi i zniszczenia swojej zabawki. Później Świński Kronikarz przechodził z książką, gdy Zwykłe Świnie przebiegły, w ogóle na niego nie uważając. Po chwili stanęły bardzo zmęczone tą całą bieganiną. Nagle w Mieście Świń pojawili się Chuck i Bomb, żeby odzyskać skradzione przez prosiaki Jajka.

Chuck odbijał się jak piłka od kolejnych ścian domów, przy okazji (nawet tego nie zauważył!) odsłaniając jednego z wieprzków, który się załatwiał! Kanarek na zmianę z Bombem skakali po dachach budynków. Następnie trzymając i puszczając szyld jednego ze sklepów przeleciał długi dystans. Żółty Ptak prawie nadział się na ostry wierzchołek wiatromierza w kształcie Króla Świń, ale na szczęście w ostatniej chwili go uniknął. Potem jednak wrócił i go złamał.

Wkrótce Chuck zjechał po dachu jak po zjeżdżalni, zostawiając po sobie spalony ślad i sięgnął po niebieską deskorolkę u świni sprzedającej i naprawiającej deskorolki. Za nim dotarł Bomb, który biorąc czerwoną deskorolkę, zniszczył stragan ku niezadowoleniu kupca.

Minionki, które nadal miały Jajka, wciąż uciekały przed Chuckiem i Bombem, teraz jeżdżącymi na deskorolkach. Jedna ze świń natychmiast wezwała Kaprala na pomoc. Kapitan żołnierzy świń od razu przystąpił do działania - wysłał dwie kolejne Minionki sterujące czołgiem. Maszyna ruszając, rozwaliła część domów, w których jedna Zwykła Świnia brała prysznic, druga miała uszkodzone skrzypce, a trzecia była ze zniszczoną drabiną. Chuck i Bomb sprytnie wymanewrowali na deskorolkach i zaczęli zjeżdżać po poręczach, a za nimi wciąż gnały prosiaki w czołgu, które niszczyły schody.

Kiedy Chuck i Bomb dotarli do domu Kaprala wszystko zniszczyli nawet dom . Świni Kapralowi wystarczy gonitwa , żeby iść do sądu . Kiedy świnia kapral , ptaki i jajka byli w sądzie , Świnia Kronikarz ukarał za zniszczenie miasta i muszą pracować 190 h. Oni pracują żeby zadowolić innych

Występują

  • Chuck
  • Bomb
  • Zwykłe Świnie
  • Świnia Kronikarz
  • Kapral Świń
  • Prosiaczek

Ciekawostki

  • Tytuł odcinka jest wzorowany na tytule słynnej piosenki "Mind the gap" Nabihy i powiedzonku stosowanym często na angielskich dworcach kolejowych przed przyjazdami pociągu

Więcej z Fandomu

Losowa wiki