Fandom

AngryBirds Wiki

Luca

681stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze138 Udostępnij
Luca
LUCA FRONT copy.png
Informacje
Umiejętność: Pisk
Pierwszy poziom: Angry Birds Stella 1-23
Płeć: Samiec
Gatunek: Modrowronka kalifornijska
Lokalizacja: Angry Birds Stella
Siła: Mała
Rozmiar: Mały
Galeria

Luca - Błękitny Ptak występujący w grze Angry Birds Stella. Przyjaciel Stelli z dzieciństwa. Ma granatowe oczy. Luca jest najmłodszy w całej grupie, a także jest tam jedynym chłopcem. Nie cierpi, gdy ktoś go nazwie dzieckiem.

Zalety

  • Jego krzyk może rozbić dużą ilość szkła.
  • Sam może coś zniszczyć, nawet po użyciu umiejętności.
  • Jego krzyk może przeniknąć przez drewno, popychając je.

Wady

  • Jego atak dźwiękowy nie przechodzi przez kamień i budulce stałe np. ziemia lub podstawy.
  • Jego krzyk nie zniszczy świni, choć może ją przesunąć, a co za tym idzie, np. zrzucić z góry.
  • Jego krzyk nie dochodzi zbyt daleko.

Informacje

Kiedy się wścieka?

Angry Birds Stella My Name Is Luca!00:21

Angry Birds Stella My Name Is Luca!

Kiedy ktokolwiek powie, że jest dzieckiem.

Umiejętności

Luca potrafi wydać z siebie bardzo wysoki pisk zdolny do zniszczenia szkła - kiedy go wyda wszyscy na wyspie są wściekli.

Super ruch

Fala dźwiękowych wstrząsów

Biografia

Luca debiutuje w odcinku A Fork in the Friendship, gdzie razem z przyjaciółmi po przebudzeniu Gale idzie nad wodospad. Kiedy fioletowa przyjaciółka wraca bierze śpiwór. Później przygląda się kłótni Stelli i przyszłej królowej Świń. Po tym wydarzeniu cała ekipa szukała zaginionego członka. Kiedy Gale i Świnie pokazały całej gromadce język czuł złość i smutek. W odcinku Bad Princess Luca i reszta gromadki pokonały Świnie, zaś w odcinku The Golden Egg bronił Drzewo.

Luca miał poświęcony sobie odcinek - The Runaway. W tym odcinku malec został podstępem ściągnięty do wanny i tam umyty, a później położony do łóżka przez resztę Gromadki. Kiedy nikt nie patrzył uciekł i zażył kąpieli błotnej z świniami. Kiedy dostał się do zamczyska od razu przytulił się do Gale, a ta uczyniła go księciem, oraz rozkazała zbudować dla niego tron. Później dostał się do świńskiej łaźni z której momentalnie uciekł do drzewa Tam usnął, a dzięki dwóm magicznym stworkom było mu tej nocy ciepło. Kiedy wrócił do gniazda od razu się wykąpał i kiedy Ptaszynki go znowu ułożyły do snu ponownie uciekł.

W odcinku Pig Power poza ekranem bawił się razem ze StelląPoppy i Willow. W odcinku Own The Sky pomagał Stelli wyjść z traumy, a w odcinku The Prankster Poppy zrobiła mu dowcip, a kiedy ten z resztą gromadki próbował się odegrać znowu stał się ofiarą żartu żółtego ptaka. Pod koniec odcinka śmieje się z Poppy, która wpadła we własną pułapkę. W odcinku The Portrait pozuje do obrazu Willow, a w odcinku Don't Steal My Birthday!, Luca wraz z resztą gromadki zorganizował Stelli przyjęcie urodzinowe. Kiedy Gale pojawiła się na imprezie Luca zaczął się dobrze bawić, a po niej dał różowemu ptakowi prezent - własną maskotkę. W odcinku To The Bitter End Luca uratował Stellę od utonięcia w lawie i patrzył na zasypane wejście do wulkanu, w którym została Gale.

Występy w Angry Birds Stella Toons

Zdjęcia

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki