Fandom

AngryBirds Wiki

Love is in the Air

672strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Love is in the air (z.ang: Miłość wisi w powietrzu Do zakochania krok) - 35 odcinek z serii Angry Birds Toons.

Opis z Toons tv (przetłumaczony)

Kapusta spada na głowę Króla Świń. Zakochuje się w niej. Zwykłe świnie uważają, że to bardzo słodkie, ale Kapral jest przerażony. Czy Królowi uda się wrócić do realiów codziennego życia?

Historia

Świnia Kapral uczy Zwykłe Świnie walki z ptakami, ale nagle jedna z kapust, którą ćwiczyli wyleciała ponad płot, aż do zamku i trafiła w głowę Króla. Na jego głowie wyrósł duży guz. Ku zdziwieniu Króla przed nim ukazała się piękna dziewczyna. Zaczął z nią tańczyć, a potem huśtał ją na huśtawce, ale upadła na kamień, więc Król ją podniósł i ją przytulił. Później nastał czas królewskiej wieczerzy. Przez przypadek kapusta wleciała w zupę, a inne świnie zaczęły się śmiać. Król ją wyjął z talerza i posadził ją na fotelu. Potem Król pojechał ze swoją "dziewczyną" do Wenecji i pokazał jej pudełeczko z pierścionkiem w środku. Świnie znowu zaczęły się śmiać, a potem Król założył jej pierścionek. Jedna ze świń rozpłakała się na ten widok, a Kapral uznał, że to dziwne. Nadszedł czas ślubu. Król pocałował swoją "żonę". Potem urządzono wielkie wesele. Król wziął kapustę do tańca, a Kapral strzelił korkiem od butelki w głowę króla. Król upadł. Na jego głowie wyrósł drugi guz i zorientował się, że to była zwykła kapusta i ją zjadł. Muzycy zaczęli grać muzykę żałobną. Później oczom Króla ukazała się kobieta, która w rzeczywistości była Kapralem. Zakochał się w niej i zaczął za nią gonić.

Wystąpili

Ciekawostki

  • Podczas ślubu króla z kapustą można usłyszeć muzykę Feliksa Mendelssohna pt. Marsz Mendelssohna.

Więcej w Fandom

Losowa wiki