Fandom

AngryBirds Wiki

Knight

673strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze8 Udostępnij

Klasa.png Knight Klasa.png
{{{szerokosc obrazu}}}px
Informacje
Rodzaj Klasa Podstawowa
Ptak Red
Knight - podstawowa klasa Red'a w Angry Birds Epic. Gracz dostaje ją na samym początku gry.  

Umiejętności

Attack.JPG
Attack - Red atakuje jednego wroga ciosem 100% swoich możliwości. Wróg po tym atakuje Reda przez następne dwie kolejki.

Protect.JPG

Protect  - Red tworzy tarcze nad jednym ptakiem, która osłabia ataki przeciwnika o 55%. Trwa 2 kolejki.

Papryczka w postaciach.JPG
Heroic Strike - Red atakuje przeciwnika o najwyższym poziomie zdrowia atakiem o mocy 500% jego możliwości.

Heroic Strike - Arena - Red atakuje przeciwnika o najwyższym poziomie zdrowia atakiem o mocy                     350% jego możliwości. Dostępne tylko na arenie

Cechy klasy

Zalety:

Knight to klasa skuteczna w starciu z wrogami z Ironcladem. Jego umiejętność Protect, skutecznie chroni przed mocniejszymi atakami. Knight potrafi szybko eliminować słabszych wrogów. Jego odwracanie uwagi może przekonać mocniejszego wroga do odpuszczenia sobie Ptaków z niskim poziomem życia.

Wady:

Knight to klasa, która nie nadaje się do walki z ninjami i księciem świń, gdyż jest zbyt silna. Jego zdolność Protect na nieszczęście może obronić tylko jednego sojusznika, co jest mało skuteczne w przypadku obrażeń obszarowych. Jeżeli Red jako Knight ma mało życia, to po zaatakowaniu silniejszego wroga, może szybko zginąć.

Galeria

Ciekawostki

  • To jest pierwsza klasa w Angry Birds Epic.
  • W Japońskiej wersji Angry Birds Epic istnieje silniejsza wersja tej klasy o nazwie Ronin.
  • jest pierwszą klasą reda.

Zobacz też

  • Ronin (Silniejsza wersja klasy Knight dostępna w japońskiej wersji gry)
  • samurai

Więcej w Fandom

Losowa wiki