Fandom

AngryBirds Wiki

Jay, Jake i Jim

673strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze110 Udostępnij

Jay, Jake i Jim
Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.png
Informacje
Umiejętność: Potrajanie się
Pierwszy poziom: Poached Eggs poziom 1-10
Płeć: Samce
Gatunek: Błękitniki Górskie
Lokalizacja: Angry Birds
Siła: Mała
Rozmiar: Małe
Galeria

Jay, Jake i Jim (znani także jako The Blues lub Niebiescy) -Pisklęta , jedni z głównych bohaterów serii gier Angry Birds stworzonej przez firmę Rovio Entertainment. Zadebiutowali w 2009 roku wraz z premierą gry i są drugimi grywalnymi postaciami w grze.

Historia z filmu

Zanim towarzyszyły Czerwonemu, były jajkiem, które zostało porwane rodzicom przez Świnie posłuszne Mac Mordzie II (Leonardowi),jak Mac Morda III(Król Świń) chętnego zjeść z apetytem wszystkie zarazem . Gdyby zostali zjedzeni , gdyby nie Czerwony, który ocalił ich . Później zaśpiewali pieśń na jego cześć.

Wygląd

Jim, Jake i Jay są ptakami o niebieskim upierzeniu, czarnych ogonkach i jasno-brązowymi pręgami pod oczami. Podobnie jak Red mają odstające pióra na głowie.

Umiejętność

Jay, Jake i Jim od czasu kiedy zadebiutowali w grze Angry Birds mają taką samą umiejętność, a mianowicie potrajanie się z jednego ptaka do trzech. Wkrótce okazuje się, że to jedne ze słabszych Ptaków.

Jim, Jay i Jake doskonale nadają się do niszczenia, osłabiania i wykańczania lodowych lub szklanych konstrukcji.

W grze Angry Birds Go! ich nową umiejętnością są trzy mini-przyspieszenia, które możemy uruchomić dotykając/klikając ikonkę super mocy, czyli 3 strzałki.

Charakter

Dane osobowe                                                             
Beznazwy.png
  • Imię: Jay, Jake i Jim
  • Pseudonimy: The Blues, Blue Birds, niebiescy
  • Najlepsi przyjaciele: Bubbles
  • Rodzina: Nie wiadomo

Osobowość

Jay, Jake i Jim to bardzo śmiałe i ciekawskie Ptaki. W przeciwieństwie do innych członków stada często zachowują spokój jeśli chodzi o kradzież Jajek. Przez swoją ciekawość często wpadają w kłopoty i przez to Stado musi interweniować. Lubią chodzić i odwiedzać Mighty Eagle'a i nie boją się go jak inne Ptaki. W Angry Birds Toons są niesforne, dowcipne, zabawne i lubiące adrenalinę.

Krótkie opisy

  • Triple Threat (Potrójne zagrożenie) - angrybirds.com
  • Cool With Ice! (Chłodni na lód!): Jim, Jake i Jay - żartownisie w grupie i potrójne zagrożenie pierzastej furii - angrybirds2game.com
  • Nieletni Pomocnicy Czerwonego-Zawsze rozbrykane i groźne.

Historia

Niewiele wiadomo o historii The Blues przed wydarzeniami z pierwszej gry Angry Birds. Wiadomo, że są jeszcze małymi dziećmi.

Kiedy Król Świń postanowił ukraść Jajka Jay, Jake i Jim byli jednymi z pierwszych pięciu Ptaków, który z nimi walczył, a walczyli u boku: Red'a, Chuck'a, Bomb'a i Matyldy.

W trakcie walk ze Świniami udali się do wielu różnych miejsc np. na plażę, pustynię i wielu innych miejsc. Pewnego razu zostali uwięzieni razem z innymi Ptakami przez Świnie, ale zostali uwolnieni przez ich przyjaciół: Terence'a i Hal'a.

Świnie nigdy nie spoczęły w celu zdobycia Jajek i dlatego musieli z nimi walczyć w różne święta np. Boże Narodzenie czy Wielkanoc.

Na czas nieokreślony zostali porwani razem z: Red'em i Chuck'iem do Rio, ale zostali uwolnieni i musieli pokonać Nigel'a i jego podwładne Marmozety, aby pomóc swoim przyjaciołom: Blu i Julii.

Oprócz Rio wyjechali do Chin i Japonii.

W innej przygodzie Niebiescy wraz ze stadem wpadli do Kosmicznego Portalu, gdzie zmienili się w superbohaterów i pomógli Ice Bird'owi w pokonaniu Świń i odzyskaniu jego Eggsteroidy.

Później walczą jeszcze jako łucznicy w grze Angry Birds Epic wraz z: Red'em, Chuck'iem, Bomb'em i Matyldą.

W filmie Angry Birds Movie niebiescy są uratowani przez Red'a jako ostatnie jajko , które wypadło podczas ratowania.

Strategia

Niebiescy należą do słabszych Ptaków, a zniszczyć można nimi:

  • The Blues niezbyt dobrze radzą sobie z drewnem, mogą je co najwyżej osłabić lub zniszczyć kiedy już jest bardzo osłabione;
  • Bardzo dobrze niszczą szkło i lód jak i konstrukcje z tych przedmiotów;
  • Nie potrafią zniszczyć kamienia, ani go nawet osłabić.

Klasy w Angry Birds Epic

Klasy Jay'a, Jake'a i Jim'a takie jak: Tricksters, Rogues, Marksmen, Spies, Skulkers pojawiające się w grze Angry Birds Epic:

Występy w Angry Birds Toons

Ciekawostki

  • Lubią święto Halloween i Boże Narodzenie;
  • Nienawidzą, a nawet boją się mydła i kąpieli co widać w odcinku "Hiccups" w Angry Birds Toons;
  • Nie mają brzuszków, jak inne ptaki ;
  • Podziwiają Bomba widać to w odcinkach "The Bird That Cried Pig" , "Shrub It In" i Didgeridork w Angry Birds Toons;
  • Jako jedyni ze stada nie mają brwi, ale mogą wyglądać na groźnych.
  • To oni jako pierwsi poznali Bubbles'a.
  • W filmiku Ham'o'ween, było wyraźnie widać, że są starsi i więksi od Bubblesa, natomiast w Angry Birds Film wykluli się dopiero na końcu filmu, a Bubbles był od początku.
  • W Angry Birds Film Zostali uratowali przez Czerwonego prze Leonardem i wubuchem i mieli tam rodzinę
  • w starych animacjach są doroslymi w filmie i toons dziećmi a w grze niewiadomo

Zobacz też

Więcej w Fandom

Losowa wiki