Fandom

AngryBirds Wiki

Hog Roast

673strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij

Hog Roast (Wieprzowinka) - Jest to dwudziesty czwarty odcinek pierwszej serii Angry Birds Toons.

Historia

Pewnego dnia w Mieście Świń jedna Zwykła Świnia chciała zrobić grilla. Wzięła zapałkę i próbowała rozpalić ogień, ale nie wszystko poszło po jej myśli. Kuchenka się podpaliła. W remizie strażaków dzwoni alarm. Świnie się budzą i ześlizgują się po rurze. W garażu strażacy zderzają się ze wszystkim. Wąsata Świnia gwiżdże i przywraca inne świnie do porządku. Drużyna ratowników biegnie do pożaru. Trochę później orientują się, że zapomnieli swojego pojazdu. Wracają po niego i jadą zgasić ogień. Kiedy docierają do celu nie zdążyli wyhamować i popychają grilla do drewnianej toalety, która zaczyna płonąć. Strażacy sięgają po węża, by zgasić ogień. Ale co to? Woda przestaje lecieć i ciśnienie niespodziewanie rośnie. To przez lidera strażaków, który stanął na wężu. Wąsacz odwrócił się i zobaczył, jak urósł. Gdy z nieo zszedł, bardzo silny strumień wody popchnął toaletę do pobliskiego domu, a z nią trzech strażaków. Tymczasem świnia z płonącego domu poczuła dym i dobiegła do okna, wołając o pomoc. Świnie strażacy uciekali po schodach. Kiedy byli na górze płonący strażak poślizgnął się na mydle i wyskoczył przez okno uderzając o chodnik.Druga świnia wzięła gaśnicę, ale nie wiedziała jak jej użyć, więc uderzała nią w palący się kask. Ratownicy rozstawili trampolinę. Świnie wyskoczyły z okna i poleciały w 3 różne kierunki miasta, po czym ogień był wszędzie. Po chwili miasto zostało spalone. Świnie miały zamiar zjeść grillowane pianki, ale zaczął padać deszcz. Strażacy razem z dwoma cywilami jedli słodycze na tle spalonego miasta.

Wystąpili

Ciekawostki

  • Kiedy strażacy uciekali po schodach widoczne było zwierzątko domowe pewnej świni - Rybka akwariowa.
  • To drugi odcinek, w którym padał deszcz, pierwszym był Thunder Chuck.
  • To drugi odcinek, w którym Miasto Świń zostało spalone, pierwszym był Crash Test Piggies.

Więcej w Fandom

Losowa wiki