Fandom

AngryBirds Wiki

Happy Hippy

672strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Share

Happy Hippy (z ang. Szczęśliwa Hippiska Hipnoza II) jest dwunastym odcinkiem trzeciego sezonu "Angry Birds Toons" i dziewięćdziesiątym ogółem. Był dostępny od 25 grudnia 2015 r. w aplikacji "Toons.tv App" i dwa dni później na stronie internetowej.

Opis z Toons.tv (przetłumaczony)

Gdy świnie stale nastroszają piórka Reda, tu trzeba specjalnego rodzaju ptaka, żeby uspokoić jego wewnętrzną bestię.

Historia

Furia nie do opanowania

Na początku odcinka przerażone Zwykłe Świnie uciekały przed wściekłym Redem. Gdy w końcu zniknęły z pola widzenia, Czerwony Ptak wciąż był naprawdę zły. Matylda, która biegła za nim, była zadowolona, że jej przyjaciel pozbył się wrogów i na dzisiaj wystarczy. Jednak Red dalej nieprzerwanie rujnował wszystko ze złości - skały, kwiaty itp.

Uspokój się, Red!

Matylda, nie mogąc dłużej znieść tej furii, postanowiła działać. W tym celu złapała Reda za ogon i rzuciła nim na ziemię. Uświadomiła mu, że szkoda życia na ciągłą złośliwość. Ptasi przywódca nie rozumiał koleżanki i rozzłoszczony gryzł i szarpał trawę. Wtedy Matylda zaczęła medytować, a z jej dzioba wydobyły się fale dźwiękowe, które sprawiły, że Red zrobił się śpiący i padł na ziemię. Po chwili również Matylda zasnęła.

We śnie

Świat spokoju

W tym momencie przenosimy się do snu naszych bohaterów. Matylda pokazała Redowi swój świat, a następnie zaczęła grać na bębenku i mruczeć. Uniosła się nawet w powietrze i latała jak prawdziwy ptak! Zachęciła kolegę, żeby poszedł za nią ze spokojem.

Ciągłe myślenie o świniach

Red jednak ciągle był zły i nie mógł przestać myśleć o świniach. Gdy przechodził obok drzewa, zobaczył, że kolorowe owoce zamieniły się w prosiaki! Od razu je zaatakował. A Matylda nie była zachwycona i kazała przyjacielowi przestać się wściekać i iść za nią spokojnie. Kardynał niechętnie się zgodził i spełnił prośbę Kury. Wtedy, gdy spojrzał na fontannę, jej podstawa stała się świnią! Red, który wciąż miał złudzenia, zniszczył doszczętnie fontannę na kawałki, ku smutkowi Matyldy, a jedna ze skał uderzyła Białą Ptaszynę w głowę!

Red zaczyna rozumieć swój błąd

Gdy szef stada zobaczył, co się stało z jego przyjaciółką, krzyknął z przerażenia! Wcale nie chciał jej zranić! Od razu przybiegł do niej i chciał, żeby wstała, ale ona była tak przygnębiona tym wszystkim, że nie podniosła się. Red zdał sobie sprawę, że popełnił wielki błąd przez swoją wściekłość. Nagle wpadł na pomysł i zaczął grać na bębenku Matyldy i medytować. Uniósł się w powietrze i zakręcił się raz, ale nie przestawał mruczeć i grać. Gdy Kura się ocknęła i zobaczyła, co robi Red, to bardzo się ucieszyła, że jej nauka nie poszła na marne. Wkrótce oboje doszli do końca ścieżki i razem medytując, znaleźli w sobie ducha spokoju.

Powrót do rzeczywistości

Po chwili wracamy razem z naszymi bohaterami do rzeczywistości, gdzie Red trochę potargany medytował spokojnie wraz z zadowoloną Matyldą. Gdy Kardynał się obudził, to jęknął, a Kura początkowo uśmiechnięta, krzyknęła z przerażenia! Okazało się bowiem, że Czerwony Ptak naprawdę zniszczył drzewo i fontannę!

Zamiana ról

Matylda była tak zszokowana, że po chwili zaczęła się denerwować! Red chciał ją uspokoić i zagrał na bębenku, jednak ona krzyknęła ze złości! Przerażony Kardynał próbował jej przypomnieć, o czym mówiła wcześniej, ale było za późno i musiał ratować się ucieczką. Pognał na klif, a Kura za nim. A gdy dotarli na szczyt, Matylda rzuciła się na biednego Reda i go zaatakowała!

Morał

Jak już czegoś jest naprawdę za dużo, to niestety, często, jak w przypadku naszych bohaterów, tracimy panowanie nad sobą.

Występują

  • Red
  • Matylda
  • Zwykłe Świnie

Ciekawostki

  • To pierwszy w tym sezonie odcinek, który miał zapowiedź po premierze

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki