Fandom

AngryBirds Wiki

Hamshank Redemption

672strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze14 Share

Hamshank Redemption
ABT26.jpg
Numer epizodu: Dwudziesty Szósty
Poprzedni The Bird That Cried Pig
Następny Green Pig Soup
Data wyjścia 8 wrzesień 2013
Hamshank Redemption (Świnia w pace) - dwudziesty szósty odcinek z serii Angry Birds Toons.

Historia

Pewna świnia zostaje wrzucona do więzienia. Świnia jednak nie zamierza siedzieć bezczynnie. Zamierza uciec z więzienia! Wykorzystuje do tego pilnizek do paznokci, który wcześniej połknął i sprężyny w łóżku. Na jednej sprężynie świnia nie dosięga, a kiedy skoczył przy dwóch to skoczył za wysoko i stracił pilniczek. Potem próbuje uciec kanalizacją, ale trafia do celi Świnii Goliata i zostaje spłukany. Następnie trafia do toalety strażników, gdzie straż więzienna robi swoje potrzeby. Póżniej Świnia dostaje obiad i wykorzystuje łyżkę do wykopania tunelu. Próba ucieczki się nie powodzi, gdyż Świnia spotkała Terence'a.  Kiedy już świnia trafia do celi jest załamana. Raptem coś się zatkało w rurach. Okazuje się, że to zainspirowany pomysłem głownego bohatera Świnia Goliat. Goliat niszczy kratkę wentelacyjną w celi świnii. Złapanej świnii spada również czapka ze śmigiełkiem. Główny bohater wykorzystuje ją, by odfrunąć.

Wystąpili

  • Terence (trzecie pojawienie; krótko)
  • Świnia Goliat (pierwsze pojawienie)
  • Świnia Więzień (pierwsze pojawienie)
  • Świnie Strażnicy (pierwsze pojawienie)

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki