FANDOM

Ham'o'ween
Ham o ween
Data wyjścia: 21 Październik, 2011
Poprzedni epizod: Moon Festival
Następny epizod: Wreck the Halls
Ham'o'ween - Ósmy rozdział w grze Angry Birds Seasons, wydany 21 października, 2011 roku. Rozdział jest na temat święta Halloween. Poprzednim rozdziałem na temat tego święta był Trick Or Treat, a następcą Haunted Hogs. Tu tło jest ciemnozielone z czarnymi elementami. Akcja odbywa się w nocy. Pojawiają się tu także nowe przedmioty. wybuchowe czarne dynie. Tu pierwszy raz pojawił się nowy Ptak - Bubbles. To drugi z rzędu Halloween'owy rozdział.

Historia

Król Świń nigdy nie spoczął w celu zdobycia Jajek jednak przyszedł czas, który jest nazywany - Ham'o'ween. Jednak Zwykłe Świnie nie dostały urlopu i przyniosły Królowi Świń cukierki. Nie zauważyli, że porwali także nowego członka Stada - Bubbles'a. The Blues poszli na ratunek jednak kiedy Bubbles zobaczył, że Król Świń chce mu zjeść cukierka ten się nadmuchał i zniszczył cały zamek!

Poziomy

Rozdział zawiera 30 bezpłatnych poziomów. Poziomy w tym rozdziale są dość trudne, jednak nie najtrudniejsze w grze, ponieważ najtrudniejsze są w rozdziale Seasons's Greedings. Rozdział zawiera jedno Złote Jajko, które można zdobyć na poziomie 2-2 używając Bubbles'a i jeden poziom bonusowy: Wielką Czarną Dynię dostępną po zdobyciu wszystkich gwiazdek w rozdziale.

Ciekawostki

  • To ósmy rozdział w grze Angry Birds Seasons.
  • Jest to drugi rozdział w grze, którego tematem przewodnim jest święto Halloween.
  • To drugi rozdział ogłoszony przez Rovio na Facebook'u
  • Debiutuje tu nowy Ptak: Bubbles
  • To pierwszy rozdział w grze, w którym debiutuje jakiś nowy Ptak.
  • Kiedyś na ekranie głównym Ham'o'ween fruwały liście. Zostały usunięte po aktualizacji NBA Ham Dunk.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki