Fandom

AngryBirds Wiki

Hal

673strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze260 Udostępnij

Hal

AB Movie Hal.png

Hal od przodu.png

Informacje
Umiejętność: Zawracanie niczym bumerang
Pierwszy poziom Danger Above 6-5
Debiut: Animacja Summer Picnic
Galeria
Hal to jeden z głównych bohaterów serii gier Angry Birds stworzonej przez firmę Rovio Entertainment. Zadebiutował w 2010 roku w Angry Birds Classic (rozdział Danger Above) i był pierwszym nowym Ptakiem stworzonym przez Rovio, który nie należał do podstawowej piątki.

Wygląd

Klasycznie

Hal jest Ptakiem o zielonym upierzeniu, czarnych brwiach, ogonie i piórach na czubku głowy. Ma średni rozmiar i największy dziób spośród Gromadki (nie licząc Potężnego Orła). Pod dziobem znajduje się całkowicie biały brzuch. Do 2012 roku Hal miał nieco inny wygląd: na końcu dzioba miał złoty pierścień. Posiadał także większy brzuch. Wygląd ten nie został odświeżony w Angry birds seasons.

W Angry Birds Go!Angry Birds Rio 2

W grach Angry Birds Go! i Angry Birds Rio 2 wygląd tej postaci został znacznie zmieniony. Rovio przerobiło kształt jego ciała i dziobu oraz kolorystykę. Ma tutaj ciemno-zielone upierzenie, czarne brwi i ogon. Wokół oczu widać żółto-czarne obwódki, a dziób jest jaśniejszy z czerwoną plamą.

Umiejętność

Od debiutu w serii Angry Birds, Hal ma tę samą umiejętność, a mianowicie lot i nagły zwrot niczym bumerang. Bardzo dobrze niszczy drewno i lód, a także jest świetny do wykańczania słabszych od tyłu konstrukcji. Kamień jednak niszczy słabo, przez co jest w stanie go jedynie lekko uszkodzić.

Oprócz swojej mocy Hal jest bardzo silną postacią, ponieważ posiada o wiele większy zasięg lotu niż inne Ptaki. Jego moc jest jednak dosyć trudna do opanowania.

W grze Angry Birds Go! nową umiejętnością tukana jest wypuszczenie tornada, które możemy uruchomić klikając/dotykając ikonę supermocy (Tornado).

Charakter

Dane Osobowe                                                     

Sf.jpeg
  • Imię: Hal
  • Pseudonimy: Boomerang Bird, Toucan Bird, Green Bird, Al
  • Najlepsi Przyjaciele: Terence
  • Rodzina: Nieznana

Osobowość

Hal to bardzo otwarty i miły Ptak, lubi grać na swoim bandżo. Ma mały temperament jeśli chodzi o kradzież Jajek i nie wścieka się tak bardzo jak inne Ptaki. Oprócz tego niewiele wiadomo o jego charakterze. Jego najlepszym przyjacielem i kompanem jest Terence, a ulubionym zajęciem poszukiwanie przygód i niebezpieczne wyprawy. W krótkometrażówce "Angry Birds In Summer Pignic" został przedstawiony jako niezdarny Ptak, który nie jest lubiany w stadzie, jednak w grach i komiksach jest dobrym przyjacielem pozostałych.

Historia

Kiedyś Hal brał udział w imprezie niespodziance na urodziny Bomba. Kiedy przestraszony ptak wybuchł, obmazał zielonego ptaka pyłem.

Hal wraz z resztą ptaków przyjął Leonarda z otwartymi ramionami. Brał udział w imprezie powitalnej wieczorem w dniu którym Leonard przybył na wyspę. Nie miał nic przeciwko, że świń jest więcej niż cztery i skrytykował Reda za znalezisko w postaci stada świń pochowanych na statku Króla Świń. Następnego dnia też brał udział w imprezie podczas której Świnie ukradły wszystkie jajka. Kolejnego dnia o poranku chodził po Bird Island obserwując wszystkie spalone domy. Następnie wraz z resztą ptaków wybrał się na prymitywnej łodzi na Piggy Island. Tam Gromadka atakowała Miasto Świń z procy. Hal kiedy został z niej wyrzucony do fortecy wroga zawrócił przy samym zamku Króla i utknął w drzewie niedaleko procy. Niedługo później wrócił na Piggy Island i cieszył się z odzyskania Jajek.

Jakiś czas później Hal trafił w niewolę Świń, ale został uwolniony przez stado i pomagał im walce z wspólnym wrogiem.

Potem zamieszkał po słonecznej stronie Piggy Island.

Podczas walki z Świniami, udał się do wielu różnych miejsc np. na plażę, pustynię i wiele innych. Pewnego razu razem ze Stadem został uwięziony przez Świnie, ale został uratowany przez Terence'a i postanowił mu pomóc w uwolnieniu innych Ptaków, dzięki temu on i Terence są najlepszymi przyjaciółmi.

Świnie nigdy nie spoczęły w celu zdobycia Jajek i Hal w Angry Birds Seasons Summer Pignic odzyskał je dzięki swojej umiejętności.

Pewnego razu pojechał do Rio, aby pomóc Red'owi. Chuck'owi i Niebieskim walczyć z Marmozetami i Nigelem, aż do ostatniego rozdziału gry, gdzie wrócił do domu. W Angry Birds Rio 2 wraz z resztą Gromadki powrócił do Rio w nowym wyglądzie, który najprawdopodobniej kiedyś zostanie użyty w Toons.

Strategia

Strategia dotycząca Hal'a:

  • Hal dobrze przebija się przez drewno szczególnie kiedy są z tyłu i podpierają konstrukcję;
  • Również dobrze niszczy szkło, a kiedy jest osłabione może w tym dorównać Niebieskim;
  • Niezbyt sobie radzi z niszczeniem kamienia, może go najwyżej osłabić lub zniszczyć kiedy już jest osłabiony;
  • Najlepiej z całego stada przydaje się na tzw. "Atak od tyłu" dzięki któremu pokonał Króla Świń na ostatnim poziomie "Summer Pignic" w Angry Birds Seasons.

Ciekawostki

  • Gdy jest w trybie "Pokonany" wydaje taki sam dźwięk bólu jak Chuck;
  • Umie tańczyć sambę;
  • W Angry Birds Seasons wydaje inne odgłosy niż w innych grach;
  • Lubi grać na bandżo;
  • Mieszka po słonecznej stronie Piggy Island;
  • W Angry Birds Go! jego mocą można zdobywać monety;
  • Podobnie jak Król Świń Hal ma inny wygląd w ToonsTV i go;
  • Hal w grze ma obok dzioba żółtą kreskę,a w toons zamiast tego czerwony koniec dzioba.

Zobacz też

AB Toons hal.jpg ABTransformersGrimlock.png ABTransformersGoldbiteGrimlock.png
Hal Grimlock Goldbite Grimlock

Więcej w Fandom

Losowa wiki