Fandom

AngryBirds Wiki

Full Metal Chuck

673strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze8 Udostępnij

Full Metal Chuck
Full Metal Chuck.jpg
Numer epizodu 3
Scenariusz Ian Carney
Reżyseria Kim Helminen
Poprzedni Where's My Crown
Następny Another Birthday
Data premiery 31 marca 2013

Full Metal Chuck (Twardy jak stal) - trzeci odcinek z serii Angry Birds Toons.

Opis na DVD

Chuck na szkoleniu wojskowym każe Niebieskim Ptakom pokazać co potrafią. Ale kto tu będzie górą?

Historia

Jay, Jake i Jim smacznie śpią, gdy nagle budzi je Chuck i zaczyna trening. Najpierw skok przez ścianę z desek. Zaczyna Chuck. Po udanej próbie The Blues robią to od niego lepiej. Trener prowadzi je dalej do opon. Przeskakuje, ale utyka w jednej z wiszących opon. Po uwolnieniu przyszła kolej na mniejsze ptaki, które podpalają opony, zakładają opaskę na oczy i startują. Po ukończeniu biegu Chuck podchodzi z resztą ptaków do procy. Chuck ją naciąga wraz z założoną opaską na oczy i łańcuchem i zapalonym czubkiem, jednak na ptakach nie robi to wrażenia, dopiero gdy Chuck przywiązuje do siebie kotwicę, ptaki się nim zainteresowały. Podczas lotu krzyknęły Pa-Pa, a Chuck nie wiedział o co chodzi, gdy nagle kotwica przyczepia się do skały, a Chuck na niej wisi. Jay, Jake i Jim zaczynają spać, a Chuck próbuje złapać swój gwizdek, by zagwizdać i obudzić Bluesy, ale mu się nie udaje.

Ciekawostki

  • W wersji na DVD podczas scen, gdzie Chuck przygotowuje się do wystrzelenia z procy i leci w powietrzu zmieniona jest ścieżka dźwiękowa.
  • Angry Birds Magazyn nazywa ten odcinek "Metalowy Chuck".
  • Tytuł prawdopodobnie nawiązuje do anime pt. "Fullmetal Alchemist".

Wystąpili

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki