Fandom

AngryBirds Wiki

Fired Up

673strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze14 Udostępnij

Fired Up
Fired Up.jpg
Scenariusz: Mikko Polla, Lauri Konttori i Janne Roivinen
Reżyser: Lauri Konttori, Janne Roivainen i Kim Helminem
Poprzedni odcinek: Loves Is In The Air
Następny odcinek: Clash of Corns
Data wyjścia: 17 Listopad, 2013
Fired Up (Płomienny zapał) - 36 odcinek pierwszej serii Angry Birds Toons.

Opis z Toons.tv (przetłumaczony)

Jest wietrznie i zimno na Kobaltowym Płaskowyżu. Chuck chce ogrzać Jajka, ale Matylda i Czerwony już to zrobili. Sfrustrowany Chuck decyduje się ogrzać... pogodę! Ale jego interesujący pomysł da niespodziewane wyniki...

Historia

Jest bardzo zimno co jest bardzo złe dla Jajek. Red stara się je ogrzać i sprawdza ich temperaturę termometrem. Nagle przychodzi Chuck i wpada na pomysł jak ogrzać Jajka. Wskakuje na nie i zaczyna je ogrzewać pocierając je i termometr zaczyna pokazywać większą temperaturę, ale Chuck przypdkowo zrzuca je z gniazda. Red jest niezadowolony, a Chuck próbuje się wymigać od tej sytuacji i ucieka. Red z powrotem kładzie Jajka w gnieździe gdy teraz pojawia się Matylda i ogrzewa Jajka przykrywając je kocykiem. Red chwali Matyldę, a Chuck to widzi i jest zazdrosny. Wpada na pomysł i kiedy Red i Matylda zasypiają bierze coś w rodzaju wielkiej lupy, przez które przechodzą promeinie słoneczne i skierowuje je w stronę Jajek. Temperatura Jajek zaczyna być za wysoka co grozi ich ugotowaniu. Zaczyna być jeszcze gorzej kiedy słońce całkowicie odsłaniają chmury przez co temperatura jeszcze bardziej wzrasta. Lupa zaczyna gwałtownie wibrować i zamenia się w piekelnie gorące inferno, które zaczyna spalać wszystko i gonić Matyldę i Red'a z Jajkami, a także i Bomb'a i Chucka, który również zaczął uciekać. Wszystkie Ptaki chowają się w szczelinie drzewa, ale inferno je znajduję przepoławiając drzewo na pół. Chuck próbuję znaleźć pomysł na powstrzymanie inferno i gdy widzi koc, którym Matylda wcześniej ogrzała Jajka wpada na pomysł. Idzie na klif, na którym jest lupa i zakrywa ją kocem co blokuję dostęp promieni słonecznych i inferno znika. Chuck wzdycha z ulgą, ale gdy widzi wściekłe miny innych Ptaków nie może być z niczego zadowolony. Jakiś czas później Chuck za karę pod wpływem Matyldy robi na drutach nowy kocyk dla jajek.

Galeria

Ciekawostki

  • Tytuł może być nawiązany do amerykańskiej komedii "Fired Up"
  • To pierwszy raz kiedy Mikko Polla napisała scenariusz do odcinka Angry Birds Toons.
  • To szósty odcinek, który ma tylko Ptaki, bez Świń.
  • Inferno, który wystąpił w tym odcinku ma na imię Ray.
  • To drugi odcinek AB Toons, który ma zmienną pogodę, pierwszym był Off Duty.
  • To pierwszy raz kiedy Lauri Konttori i Janne Roivainen wyreżyserowali epizod Angry Birds Toons.
  • To jedyny odcinek w zakresie 13-obecnie, który używa stylu animacji z odcinków 1-12.

Więcej w Fandom

Losowa wiki