Fandom

AngryBirds Wiki

Epic Sax-Off

672strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze27 Share

Epicsaxoff.jpg
Epic Sax-Off
 (pol. Epickie wysaksofonowanie Saksofonista- Dwudziesty szósty i ostatni odcinek drugiego sezonu Angry Birds Toons oraz siedemdziesiąty ósmy ogółem.

Opis z Toons.tv (przetłumaczony)

Matylda znajduje miejsce do ćwiczeń na saksofonie z dala od narzekań innych ptaków, jednak wkrótce zostaje zepchnięta w głąb sceny przez sprytną świnkę grającą na rogu. Jest tylko jeden sposób na roztrzygnięcie - BITWA NA SAKSOFONY!

Historia

Na początku odcinka Matylda otworzyła brązowe pudełko i wyjęła saksofon. Bardzo się ucieszyła i zagrała niskie "G". Nagle usłyszała, jak ktoś jeszcze grał na saksofonie. Zaciekawiona poszła sprawdzić, kto tak ładnie komponuje. Okazało się, że to świnia z blond włosami, szarymi okularami i biało-różowym garniturze dała taki koncert, a Zwykłe Świnie patrzyły na nią.

Gdy Świński Saksofonista skończył swój występ, dostał owacje od Małych Świnek. Matylda także była pod wrażeniem. Podeszła do świnki i bardzo chciała, żeby razem zagrali. Prosiak uznał jednak, że to niemożliwe i że Kura nie jest taka dobra i wyśmiał ją, tak samo jak Zwykłe Świnie. Białej Ptaszynie zrobiło się przykro i poszła sobie. Ale gdy Świnia Saksofonistka pokazała język, Matylda się zezłościła. Postanowiła udowodnić, że potrafi pięknie grać na saksofonie.

Kiedy nasza biała bohaterka zaczęła grę, Minionki podekscytowane podeszły do niej, zostawiając w tyle Świnię Saksofonistkę. Bardzo im się spodobał występ Matyldy. W którymś momencie Kura mrugnęła, a jedna Zwykła Świnka, która była blisko niej, aż zemdlała z wrażenia! Gdy Biała Ptaszyna skończyła, była z siebie bardzo zadowolona. Świński Saksofonista był zaskoczony, a potem się zezłościł i kazał choreografom zbudować nową scenę. I rzeczywiście tak było - muzyk znowu zaczął grać w blasku świateł. Minionkom bardzo się to spodobało, ale nie Matyldzie. Nasza biała bohaterka tak bardzo się zdenerwowała, że pojawiły się burzowe chmury! Potem zaczęła głośno grać na swoim saksofonie, co zwróciło uwagę jednej Zwykłej Świnki. Tym razem Kurze towarzyszyły świetliki. Ona zagrała fragment ulubionej piosenki, a Małe Świnie bardzo podekscytowane podeszły do niej, a niektóre miały ze sobą tablice z wizerunkiem Matyldy.

Nagle świnka saksofonista krzyknęła do świń reperujących żeby zrobili jeszcze lepszą scenę z delfinami! Oczywiście świnie tam poszły. Nagle jedna świnka reperująca powiedziała drugiej że ze sceny zaczęły wypadać śrubki! W końcu scena wybuchła a świnia saksofonista wyleciał powietrze i uderzył sobą w dwie skały a te się na niego zawaliły! Matylda jednak nie przejęła się tym zbyt bardzo i zaczęła grać dla świń.

Ciekawostki

  • Zwiastun odcinka został wydany z opóźnieniem (w piątek, lecz zwykle wychodzą w środę) i tylko na Facebooku. Na YouTube pojawił się dopiero po premierze odcinka.
  • Jest to ostatni odcinek sezonu 2.
  • W tym odcinku Matylda gra piosenkę z czołówki gry Angry Birds
  • Gdy Matylda zaczyna po raz drugi grać na saksofonie, towarzyszą jej świetliki. Być może są to owady bardzo podobne do tych, które występują w grze Angry Birds Stella Pop
  • Świnia Saksofonistka jest inspirowana epic sax Guyem

Występują

  • Matylda
  • Zwykłe Świnie
  • Świnia Saksofonistka

Więcej w Fandom

Losowa wiki