Fandom

AngryBirds Wiki

Egg Sounds

672strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze11 Share

Egg Sounds
Egg Sounds.jpeg
Numer odcinka 5
Scenariusz Samuli Valkama i Ian Carney
Reżyseria Kim Helminen
Poprzedni Another Birthday
Następny Pig Talent
Data premiery 14 kwietnia 2013
Egg Sounds (Co w Jajkach piszczy?) - Piąty odcinek pierwszej serii Angry Birds Toons.

Opis na DVD

Ptaki są przerażone gdy Jajka zaczynają mówić. I co to będzie, gdy Pisklaki już się wyklują?

Historia

Pisklęta w drodze!

Pewnego dnia Red pilnował Jajek. Gdy szukał gałązek i liści do gniazda, nagle coś usłyszał. W pierwszej chwili pomyślał, że coś mu się przewidziało. Jednak, gdy zerknął na Jajka, to usłyszał, jak zaczęły wydawać dźwięki! A to znak, że niedługo wyklują się pisklęta! Podekscytowany Kardynał pobiegł poszukać przyjaciół. Nie wiedział, że tak naprawdę The Blues, którzy byli ukryci w krzakach zagrali na saksofonie i go nabrali!

Jakie to będą pisklęta?

Małe kardynałki?

Tymczasem Red wrócił wraz z Chuckiem i Matyldą do Jajek bardzo zdziwionymi i ciekawymi, co się dzieje. Red zaśpiewał kilka dźwięków, żeby Jajka "odpowiedziały". Ale nic się nie stało ku jego zaskoczeniu. Kardynał stuknął lekko Jajka, a jego przyjaciele nie wiedzieli, o co mu chodzi. Jednak po chwili Jajka znowu wydały dźwięki i Chuck z Matyldą się ucieszyli. A Red zaczął sobie wyobrażać, że z Jajek wyklują się małe Kardynały, jako jego mali pomocnicy w walkach ze świniami.

Kurczaczki?

Matylda widząc, że jeden Kardynałek bił Prosiaczka, nie była zachwycona. Siłą Zepchnęła Reda na bok i zaśpiewała kilka swoich dźwięków. Tym razem Jajka naśladowały piosenkę Kury Jedwabistej, która zaczęła sobie wyobrażać, że wyklują się Kurczaczki. Widziała też, że są spokojne i grzeczne, a także żyją w zgodzie z naturą ku jej zadowoleniu.

A może młode kanarki?

Red uznał wyobrażenia Matyldy za nudne. Tak samo jak Chuck. Kanarek także miał pewne plany i po chwili popchnął Matyldę i zaczął wydawać swoje dźwięki oznaczające walkę. Zachichotał i zaczął sobie wyobrażać, że wyklują się małe i bardzo żywiołowe Kanarki, czyli urodzeni sportowcy.

Kłótnia dorosłych

Red zupełnie się nie zgodził i uznał, że to będą czerwone pisklęta. Zaraz po nim Matylda wtrąciła się ze swoim zdaniem o białych ptaszkach, a po chwili Chuck krzyknął, że na pewno wyklują się żółte młodzieniaszki. Wkrótce trójka dorosłych ptaków zaczęła się kłócić o to, jakie będą pisklęta. A Niebiescy ukryci w krzakach śmiali się do rozpuku!

Odkrycie psikusa Bluesów

W końcu Red się uspokoił i poprosił o ciszę. A gdy spojrzał z Chuckiem i Matyldą na Jajka, zobaczyli mieszane pisklęta. Były tak okropnie straszne, że ptaki aż krzyknęły ze strachu! The Blues schowani w krzakach wybuchnęli śmiechem, pisklęta z wyobraźni zniknęły, a Red, Chuck i Matylda zdali sobie sprawę, że to Jim, Jay i Jake ich tak urządzili. Zobaczyli też, że bracia schowani w krzakach zagrali na saksofonie, udając dźwięki Jajek. Byli bardzo niezadowoleni. Chcieli im jakoś odpłacić, więc wpadli na pomysł i zniknęli.

Rewanż dorosłych

Nagle The Blues usłyszeli, jak ktoś wydał dziwny odgłos i w krzakach coś zaczęło się ruszać. Jim, Jay i Jake przestraszeni zbliżyli się do siebie. W tym momencie zza krzaków wyskoczył zielony potwór! Trojaczki krzyknęły ze strachu i rozbiegły się we wszystkie strony. Gdy uciekli, okazało się, że to Chuck miał przebranie potwora zrobione z krzaków. Kanarek wraz z Redem i Matyldą zaśmiali się. Ale nikt nie zauważył, że jedno z Jajek wydało prawdziwy dźwięk!

Wystąpili

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki