Fandom

AngryBirds Wiki

Egg's Day Out

673strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Egg's Day out (z ang. Dzień wolny jajka Uciekające Jajo) - jest to 22 odcinek z pierwszej części serii Angry Birds Toons.

Historia

Listek sfruwa z wzgórza i trafia w jajko. Red go zadeptuje, a jedno jajko przez wstrząsy, wywołane przez Reda wyturlało się z gniazda i wleciało do rzeki. Red postanowił je uratować. Wskoczył do rzeki i przypłynął do jajka, ale zauważył wodospad, a Red nie zdążył odpłynąć pod prąd i spadł razem z jajkiem. Gdy wyszedł z wody, zobaczył, że jajko zginęło, ale później je zauważył na kole i chciał je wyratować z opresji. Jajko i Red trafili do kopalni węgla, a później znaleźli się na wagonikach, przewożących węgiel. Czerwony ptak próbował dosięgnąć jaja, ale mu się to nie udało. Red wylądował na końcu torów, a potem spadł na drugie tory. Wagonik z jajkiem zahamował, a Red próbował wyciągnąć jajko z wagonu, ale drzwiczki go przytrzasnęły. Przyszła Zwykła Świnka i wzięła jajko do wiadra. Dźwig podniósł wiadro na metalową belkę na górze, a belka się przechylała. Red próbował uratować jajko, a świnie miały przerwę i nie patrzyły. Jajo spadło z belki, uderzyło w Reda, potem o dach, a potem przeturlało się przez markizę i przez rynnę do skrzynki z ubraniami. Red zeskoczył ze sznurka, którego się trzymał i odbił się od innego sznurka, na którym były powieszone ubrania. Przez przypadek na Redzie wylądował fartuch. Jajko się wturlało do zamku, gdzie świnie ćwiczyły walkę z ptakami. Jedna ze świń założyła na jajko kask, i wystrzeliła je z procy. Red i świnia razem się wystrzelili, a Czerwony obrócił świnię, tak że zrobiła dziurę w budynku, jajko nią wyleciało, a Red zanim. Gdy wylecieli, zamek się zawalił. Lecieli nad tym samym wodospadem, a jajko samo wleciało do gniazda.

Wystąpili

Ciekawostki

  • Jest to jedyny odcinek, w którym została pokazana kopalnia.
  • Jest to pierwszy odcinek, w którym świnie ćwiczą walkę z ptakami, drugim jest Love is in the Air.

Więcej w Fandom

Losowa wiki