Fandom

AngryBirds Wiki

Double Take

673strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Double Take
Angry-Birds-Toons-Double-Take.jpg
Scenariusz: Chris Sadler i JP Saari
Reżyser: Chris Sadler i Kari Juusonen
Poprzedni: Trojan Egg
Następny: Crash Test Piggies
Data premiery: 30 czerwiec, 2014
Double Take (Podwójny blef) - 16 odcinek pierwszej serii Angry Birds Toons

Historia

Matylda każe Bluesom pilnować jajek. The Blues niezbyt chętnie, ale się godzą. Gdy Matylda odchodzi zaczynają bawić się w błocie, przez co przybierają kolor jajek. Jeden z nich przypadkowo strącił jajka w krzaki. Kiedy zobaczyli, że jajek nie ma w tym samym czasie Matylda szła sprawdzić czy the Blues pilnują jajek. Przerażeni Jay, Jake i Jim udają, że są Jajkami. Matylda myśli, że są to prawdziwe i odchodzi poszukać the Blues'ów. Nagle świnie przyjeżdżają swoim powozem i porywają ich, bo myślą, że są prawdziwymi Jajkami. Zamiast jajek podkładają inne świnie przebrane za Jajka. Tym razem Matylda nie daje się nabrać i wyrzuca świnie w te krzaki gdzie the Blues strącili prawdziwe Jajka,a sama biegnie do Miasta Świń. Tymczasem the Blues uwalniają się i pokonują świnie. Matylda przychodzi i znów myśli, że są Jajkami. Bierze je, ale przypadkiem spotyka świnie, które ukradły prawdziwe Jajka. Matylda walczy ze świniami, podczas gdy Bluesi biorą Jajka z powrotem do gniazda. Gdy Matylda zdaje sobie sprawę, że jaj nie ma zaczyna płakać. Przychodzi do gniazda i jest bardzo zaskoczona gdy widzi the Blues z Jajkami.

Ciekawostki

  • Matylda płacze w tym odcinku po raz trzeci, ale nie urania ani jednej łzy.
  • Pod koniec jeden z the Blues czyta książkę z wizerunkiem misia z miodem. Może to być nawiązane do Kubusia Puchatka.

Wystąpili

Matylda

Jay, Jake i Jim

Świnia Kapral

Zwykła Świnia

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki