Fandom

AngryBirds Wiki

Didgeridork

673strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Digderidork (wzorowane na Digderidoo Digderidoo) - Jest to szósty odcinek trzeciego sezonu "Angry Birds Toons" i 84 ogółem

Opis z Youtube (przetłumaczony)

Na tym świecie są digderidoo albo nie - lekcja, którą Chuck przeżył na własnej skórze

Historia

Niezwykłe znalezisko

Był późny wieczór, a Chuck wędrował po plaży. Nagle potknął się o muszelkę i niezbyt zachwycony się podniósł. W pewnym momencie wypatrzył niezwykłą rzecz - wydrążoną, niewielką kłodę, która wydała bardzo ładny dźwięk po podmuchu wiatru. Było to coś w rodzaju didgeridoo. Nasz żółty bohater był podekscytowany swoim odkryciem i postanowił pokazać kolegom ten instrument.

Dryk Bomba i zazdrość Chucka

Tymczasem w innej części Świńskiej Wyspy Jim, Jake i Jay oraz Bomb siedzieli przy ognisku i podgrzewali pianki na patykach, gdy pojawił się Chuck z didgeridoo. Od razu chciał się pochwalić, więc stanął na kłodzie, jak na scenie i zagrał trochę nie zbyt piękny dźwięk na tym instrumencie. The Blues byli początkowo trochę zdziwieni, ale po chwili uśmiechnęli się i pogratulowali żółtemu koledze. Kanarek z uśmiechem na twarzy ukłonił się w podziękowaniu.

W pewnym momencie Bomb chciał wypróbować didgeridoo. Chuck był początkowo zdumiony, ale Jim, Jake i Jay dali mu do zrozumienia, żeby nie dał się prosić. Ptasi demon szybkości pomyślał przez chwilkę i pożyczył czarnemu koledze instrument. Gilołuszcz zagrał naprawdę ładnie. The Blues byli podekscytowani, a Chuck totalnie zszokowany! Bomb zwrócił didgeridoo właścicielowi i otrzymał gromkie brawa od Jima, Jake'a i Jaya. Żółty Ptak był zły. To jego powinno się chwalić, a nie Bomba!

Szalony pomysł

Wkrótce Chuck wrócił na plażę, żeby w spokoju poćwiczyć sobie grę na didgeridoo. Niestety, nie szło mu tak dobrze, jak Bombowi. Kanarek zaczął być coraz bardziej zdenerwowany, ale spróbował jeszcze raz. Tym razem dźwięk był tak okropny, że aż palmy uschły, a ryby i ośmiornica zdechły! Nasz żółty bohater naprawdę się wkurzył i już miał zamiar pozbyć się instrumentu, gdy zobaczył jedną z ryb. To mu podsunęło pewien pomysł.

Jakiś czas później Chuck wrócił do pozostałych i po cichu tak, żeby nikt się nie zorientował, odłożył didgeridoo zapchane zdechłą rybą, piaskiem i wodorostami. Następnie Żółty Ptak namówił Bomba, żeby zagrał jeszcze raz. Jim, Jake i Jay ucieszyli się na tę prośbę, a Gilołuszcz pomyślał: "No dobra". Jeszcze nie wiedział o podstępie. Czarny Ptak dmuchnął w didgeridoo, ale ku zaskoczeniu jego i Bluesów, nie mógł wydobyć ładnego dźwięku. Chuck na ten widok aż pokładł się na ziemi ze śmiechu! Bomb nie przejął się nieudaną próbą, więc dmuchnął z całej siły. Tym razem cała treść, którą Chuck zatkał instrument wyleciała wprost na niego!

Plan B?

Tego już było za wiele! Chuck był naprawdę wściekły, że mu się nie udało ośmieszyć kolegi. Wpadł więc na inny pomysł. Gdy Bomb wciąż grał dalej dla Bluesów, Kanarek wyjrzał zza krzaków i ukradkiem włożył dynamit do didgeridoo. Potem odpalił lont od ogniska i chichocząc, schował się. Po chwili TNT wybychło, a zaskoczony Bomb wyleciał w powietrze! Pojawiły się nawet fajerwerki. Czarny Ptak trochę oszołomiony wylądował z powrotem na ziemi przed Bluesami, którzy zaczęli wiwatować na jego cześć. Chuck był zły, a na dodatek zniszczone didgeridoo spadło mu na głowę!

Nowy instrument = kolejna wpadka!

Rozzłoszczony Kanarek wrócił z powrotem na plażę i ze złością rzucił uszkodzony instrument. Z tych całych negatywnych emocji potknął się o muszelkę. Gdy Chuck się podniósł, zauważył akordeon wyrzucony na brzeg. Wrócił do kolegów i podobnie, jak wcześniej z didgeridoo, pochwalił się nowym instrumentem, grając kilka nut. Bomb widząc nowy instrument, także chciał zagrać. Tym razem Żółty Ptak nie miał zamiaru pożyczać akordeonu, obawiając się, że czarny kolega znowu okaże się lepszy. Zdenerwowany zwinął więc instrument i... połknął go! Przy okazji przybrał też taki sam kształt, jak akordeon! Bomb był nieco zaskoczony - tego raczej się nie spodziewał. Ale po zachętach Jima, Jake'a i Jaya chwycił zdumionego Kanarka i zaczął na nim grać! A Chuck jęcząc z bólu podczas tej salwy, krzyczał do końca odcinka!

Występują

  • Chuck
  • The Blues
  • Bomb

Ciekawostki

  • Tytuł odcinka jest połączeniem słów: "Digderidoo" - nazwy australijskiego instrumentu dętego przypominającego wydrążoną kłodę oraz angielskiego słówka "dork", co dosłownie znaczy "głupek"
  • Ten oraz odcinki "Full Metal Chuck" i "Run Chuck Run" pokazują, że Chuck jest arogancki, głupi i że prawie nikt go nie lubi
  • Podobnie, jak w odcinku "The Bird That Cried Pig" Chuck jest zazdrosny o to, że wszyscy podziwiają i uwielbiają Bomba, a nie jego

Więcej w Fandom

Losowa wiki